The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
9MM
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30299653:
Vanhat autot, sienet, tutit, ne ahaa suklaat, safarit, täytelakut, toffeesuklaanapit, vaahtokarkkisuklaanallet jne.. Vähän kaikkea. :p
hei vitjat meinasin sanoo sen mut siiiiiiiis sienet on niin oldschool juttu ja ahaaa joooo vadau meitsi diggaa ja täytelakut nam ja toffeeee, noh noi vaahtosuklaat ei niinkään maistu. heeeiii siis oliko se safari se aarre arrku vai joku muu siiis oliko ne ne värikkääät hedelmäiset karkit? missä on hipoppooi ja niit apinoita?
 
hei vitjat meinasin sanoo sen mut siiiiiiiis sienet on niin oldschool juttu ja ahaaa joooo vadau meitsi diggaa ja täytelakut nam ja toffeeee, noh noi vaahtosuklaat ei niinkään maistu. heeeiii siis oliko se safari se aarre arrku vai joku muu siiis oliko ne ne värikkääät hedelmäiset karkit? missä on hipoppooi ja niit apinoita?
Joo, just ne aarrearkun eläimet :)
 
  • Tykkää
Reactions: poika
9MM
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30299689:
Joo, just ne aarrearkun eläimet :)
ai sie diggaat aarrearkuista siis tiiäkkö sen sanoman forrest gumbos kun se äiti tekee kuolemaa ja sanoo pojalleen life is like box of chockolate u never know what u get when u heart is blind. eiku niin et digannu kielen käytöstä siis elämä onkuin suklaa rasia ikinä tiedä mitä saa jos avaa sokkona.
 
9MM
No eikö :heart:

Tosin mun mielestä noi kaikki on niin...jumalattoman herkkiä ja syvällisiä. Suuresti tuntevia. Ja tää proggis on aivan huikea, läpihuutokorvamatobiisitkin saavat aivan uusia merkityksiä. Näissä esitetyt laulut, ei niitä voi enää jatkossa ohittaa noin vaan, kun tietää taustoja....
Musta tää jakso avaa niin paljon noita biisejä vaikka oon kuunnellut näitä niin nyt ne saa tarinan. ja eka ajattelin et Paula V on ihan turha tähän ohjelmaan mut nyt olen eri mieltä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä