The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pähkinä purtavaksi...jos olisi mahdollista irtisanoa lapsen päivähoito eskarissa ja siirtää lapsi yksityiselle pph:lle, niin mitä tekisit?
Lisäksi ensi vuonna en usko, että kaikki ekaluokkalaiset mahtuvat iltapäivähoitoon, kun ei nytkään mahtuneet. Sitten ryhmiä ylitäytettiin. Lopputulos: lapsi on väsynytiltapäivähoidon jälkeen ja esiintyy myös kiusaamista pihalla.
 
Mä ansaitsen huono äiti mitalin. Lapsi on suoraan sanottuna ihan paska englannissa. Sillä on maanantaina koe. Itse olen aika hyvä siinä ja minun pitää tentata ja opettaa. Hitsi kun ei hermo kestä! Miten se ei tajua?!! Apuuaaaaa! Pistin sen pihalle välillä kun me itketään kohta molemmat.. :snotty:
 
Pähkinä purtavaksi...jos olisi mahdollista irtisanoa lapsen päivähoito eskarissa ja siirtää lapsi yksityiselle pph:lle, niin mitä tekisit?
Lisäksi ensi vuonna en usko, että kaikki ekaluokkalaiset mahtuvat iltapäivähoitoon, kun ei nytkään mahtuneet. Sitten ryhmiä ylitäytettiin. Lopputulos: lapsi on väsynytiltapäivähoidon jälkeen ja esiintyy myös kiusaamista pihalla.
Taisit jo vastatakin itse kysymykseesi :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Pähkinä purtavaksi...jos olisi mahdollista irtisanoa lapsen päivähoito eskarissa ja siirtää lapsi yksityiselle pph:lle, niin mitä tekisit?
Lisäksi ensi vuonna en usko, että kaikki ekaluokkalaiset mahtuvat iltapäivähoitoon, kun ei nytkään mahtuneet. Sitten ryhmiä ylitäytettiin. Lopputulos: lapsi on väsynytiltapäivähoidon jälkeen ja esiintyy myös kiusaamista pihalla.
On siis koulun eskarissa nyt? Vai mitä, mä en nyt tajunnut tätä..
 
Siis eskari on koulun tiloissa ja viereisessä luokassa on aamu- ja iltapäivähoito.
En tykkäsi. Päiväkodin eskariin tai sitten joku kuu hoito eskarin jälkeen. Miten se pph, voiko sen luona tehä eskaritehtävät? Tyttöni osasi lukea ennen eskaria ja osasi tehdä sen kirjan yksin. Pidin tytön kotona ja se kävi vain parina päivänä viikossa koulun eskarissa neuvolan mieliksi..
 
Eskari itsessään sujuu hyvin, iltapäivähoito ei. Pohdin tässä tätä asiaa ns ääneen, kun mies ei jaksa pohtia. Lapsi on minulle sokea piste elämässäni ja hermostun ja yliväritänkin ehkä tilannetta. Itsellä paha mieli, joka iltapäivä, jos lapsi on siellä. Miehen yövuorot loppuivat ja lapsi tarvii iltapäivähoitopaikan.
 
En tykkäsi. Päiväkodin eskariin tai sitten joku kuu hoito eskarin jälkeen. Miten se pph, voiko sen luona tehä eskaritehtävät? Tyttöni osasi lukea ennen eskaria ja osasi tehdä sen kirjan yksin. Pidin tytön kotona ja se kävi vain parina päivänä viikossa koulun eskarissa neuvolan mieliksi..
Mä vasta teen tunnusteluja yhden tutun kanssa, jolla olisi tilaa puolikkaalle lapselle. Oma muksu ei osaa vielä lukea, kirjaimia tapailee. Eli itse kyllä jatkaisin tuota eskaria joka päivä, mutta en hoito-osuutta. Tänäänkin eräs tietty poika oli (taas) nipistellyt. Lapsi oli niin väsy, että ruoan sain annettua ja muksu huus koko ajan. Pikkukakkosen aikaan istutin nojatuoliin ja siihen nukahti.
 
Mä vasta teen tunnusteluja yhden tutun kanssa, jolla olisi tilaa puolikkaalle lapselle. Oma muksu ei osaa vielä lukea, kirjaimia tapailee. Eli itse kyllä jatkaisin tuota eskaria joka päivä, mutta en hoito-osuutta. Tänäänkin eräs tietty poika oli (taas) nipistellyt. Lapsi oli niin väsy, että ruoan sain annettua ja muksu huus koko ajan. Pikkukakkosen aikaan istutin nojatuoliin ja siihen nukahti.
:(
 
AK rankkaa ollu teillä, rouvalla ja siulla keskenmeno.
Ja lohdutukseen riittää hyvin pari sanaa, linkki sopivaan lauluun tai vaikka vaan halaus. :)
Toffeelle kiitti.

Välillä itkettää, mutta Kyl tää tästä, niin kuin aina.
Pizza tuhottu ja meinasin kohta avata viinipullon, filmtownin karkkeja on.
 
AK rankkaa ollu teillä, rouvalla ja siulla keskenmeno.
Ja lohdutukseen riittää hyvin pari sanaa, linkki sopivaan lauluun tai vaikka vaan halaus. :)
Toffeelle kiitti.

Välillä itkettää, mutta Kyl tää tästä, niin kuin aina.
Pizza tuhottu ja meinasin kohta avata viinipullon, filmtownin karkkeja on.
Muista surullinen musiikki. Oikeesti, mikään ei puhdista niinkuin oikein järkytty itku itsesääli ilta! Anna tulla vaan ulos surut ja epäreiluus mitä maailma viskoo! :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
hopeatoffeelle
Mä vasta teen tunnusteluja yhden tutun kanssa, jolla olisi tilaa puolikkaalle lapselle. Oma muksu ei osaa vielä lukea, kirjaimia tapailee. Eli itse kyllä jatkaisin tuota eskaria joka päivä, mutta en hoito-osuutta. Tänäänkin eräs tietty poika oli (taas) nipistellyt. Lapsi oli niin väsy, että ruoan sain annettua ja muksu huus koko ajan. Pikkukakkosen aikaan istutin nojatuoliin ja siihen nukahti.
Itse tekisin ehkä tuollain miten olet ajatellut.
Mites sitten kun lapsi menee kouluun iltapäivähoito järjestyy? Jos nytkään kaikki ekaluokkalaiset ei ole mahtuneet kerhoon?
Vai voiko silloin olla pph:lla?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä