The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta.

Eilisiltana taas selvis (tai siis kaukana selvästä), et oluttuopit ovat isoja, kylmiä ja märkiä.

Aamu vaihteeksi paljastaa sen, et kahvipannuni on surkean pieni ja sillä on himputin vaikea keittää mitään, mikä olis tarpeeksi mustaa ja kuumaa, joka herättää kuolleet ja tappaa elävät.

Eiköhän tää tästä.

Muistinko sanoa huomenta.

Niin ja kukkasia. :flower:
 
Nyt ei ilahduta ees ajatus perjantaista eikä kahvista. Ei tunnu päivä starttaavan lainkaan.Oon käynyt suihkussa. Oon pukeutunut ja meikannut. Oon matkustanut bussilla töihin. Nyt pitäs enää herätä.
 
Hautajaiset parin tunnin päästä. Blääh. Pojalle passihakemus vetämään iltapäivällä. Braah. Nälkäkin ois. En jaksais.

Jos nyt kuitenkin kahvia lisää.

Huomenta.
 
ook sää löytänyt uuden miehen?
No niin nyt kerkiän vastata, tuli yhtäkkiä kiirettä puhelun muodossa, tuli puhuttua yli 3h40min :whistle:

Siis en periaatteessa, tuo mies löysi mut,puhuttavaa on paljon ollut. Mutta aika näyttää miten asiat menee. Koskaan ei olla kyllä nähty vielä irl...samoja kavereita sattuu kuitenkin olemaan, joten kai mun tänään pitäis kävästä kattomas mimmonen mies sielä on, vaikka kuvista olen nähnytkin.
Ja plussaa on se että on hyvän ikänen, ei mikään pikkupoika ja lisäksi myös yh yhdelle.
 
Plääh.

Mä en ole mikään kokenut someilija. Ekaa kertaa avasin netin muistaakseni vuonna -96 kun silloinen apulaisjohtaja lopulta salli sen työkaluksi. Sillä opastuksella, että et sitten katsele sieltä ropnoa. Kiusallanikin katselin.

Kait meistä jokainen tykkää jutustella jostain missä on tai on ollu hyvä? Nuorena mulla oli näkö kuin haukalla, mut nykyään joudun pyytämään apua kysyäkseni, et mikä juna toi on ja moneltako se lähtee.

Humpansoitosta voisin rupatella loputtomiin, vaik se on parhaimmillaankin menny korkeintaan riittävän lähelle oikeaa. Ja sitä varten on ihan oma paskanjauhantapalstansa.

Lapsiakin on tullu tehtyä, nuorin vuosimallia -01, joten kait mä olen seksiäkin harrastanu, ainakin viime vuosituhannella. Mut ei neljä osumaa minusta seksihullua tee?

Mukavata päivää.

Ja mitä ketjua kahlasin taakkepäin, niin tää on taatusti ainoa paikka mis lapsia tehdään pitämällä jalkoja ristissä???

Kais:lle lykkyä.
 
Ja pikaisesti pari sivua taaemmas selattuna,

AK:lle paljon vimmaisaa käden heilutusta, heiheihei, kiva nähdä taas! :heart:

Kais - hui, siellähän onkin jännät paikat! Sormet ristissä myös täällä hyvien uutisten puolesta! :heart:

Ja kaikille muillekin: :heart:
 
Huomenta ja mukavaa päivää teille.

En oo raskaana :( yöllä klo 24 alkoi haalea vuoto, yöllä menkkakivut pahentu ja nyt alkoi kunnon vuoto. Itkettää ja vituttaa, paska päivä. kelan hakemuksessa virhe yhden päivän kohalla, työkkäri vaatii selvitystä,pittää viellä käydä kelalla. :(
 
Jahas.

Jännitystä päivälle. Käväisin tos kaupalla ja parikyt metriä kaupalta vastaan tuli isäntänsä kans täyskokoinen rottis. Vilkaisin vaan, et onpas siinä komea koira, niin ykskaks tämä päätti hypähtää tekemään kanssani lähempää tuttavuutta. Ihan ystävällisesti toki ja oli sit ihmisystävällinen, kiltti ja ikäänsä nähden jo koulittukin.

Mut herranjestas miten sydän voikaan pompahtaa pari lyöntiä päälaen ja perseen välillä kun tommoinen ykskaks tahtoo kaverikseen.

Isäntänsä pyyteli kauheesti anteeksi ja sanoi, et hänellä on käytössä tämmöinen kuonohihna, ei siis mikään kuristushihna, vaan hihna mis on kuono- osa ja jos koiruus päättää nykäistä tai vetää, niin kuono- osa kääntää pään sivuun ja yritys päättyy siihen. Kuulemma. Olen noista kuullut, mut en o itte koskaan käyttäny.

Mut hänen neropattinsa toisinaan osaa ravistaa sen kuono- osan irti ja oli nytkin tehnyt niin sen parin minsan aikana mitä hän oli käyny kaupassa, eikä hän ollu sitä hoksannut. Ennenko rottis hypsähti kohti minua ja meinas nykäistä isäntänsä kumoon.

Mä ny tykkään koirista ja kissoista, niin siin koiraan tutustuessa ihan ystävällisesti juteltiin isännän kans. Semmoinen wanhan ajan herrasmies kaikin puolin. Koira vaan vielä nuori ja innokas. Ja mikäpä siinä jos koira minuun tahtoo yllättäen tutustua. Mut kaveripiirissäni on jokunen jotka oikeesti pelkää koiria. Puhumattakaan pikkulapsista jotka koiran ihan ystävällinenkin hypsähdys tyrkkää kumoon.

Mut kyl tolla herrasmiehellä oli homma ja koira hallussa, koulutus vaan kesken, joten tulin kotiin ja laitoin housut pyykkiin.

Ei, koira ei liannut niitä ulkopuolelta.
 
Kiitos murut.
Ei tässä auta kuin päästä yli pettymyksistä taas. :(
Voi olla ettei aika auta tässä ongelmassa, mutta surut suretaan ja jatketaan elämää.
Tänään ainakin itketään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä