Mitä jos osallistuisit syntymäpäiville, joissa...

• Viestiketjun aloittaja "herkkusuu"
  • Ensimmäinen viesti
Jos raakaherkut näyttää hyvältä, niin innostuisin maistelemaan enkä olisi pettynyt.
Jossain lehdessä näin raakasuklaakakun ja oli herkullisen näköinen.

[QUOTE="herkkusuu";30269684]Suunnitelmissa olisi pari erilaista salaattia, ehkäpä marinoituja herkkusieniä ja katkarapuja, makeana muutamaa erilaista kylmänä tarjottavaa smoothieta ja vesimeloni&minttu-mehua ja kolmea erilaista kakkua. Yksi kakuista suklainen, toinen mustikka ja kolmas varmaankin hedelmäinen :)[/QUOTE]

Miten nää kakut eroaa normi kakuista?

Miten nää kakut eroaa normi kakuista?
Kaikki tehtään ihan "normikakkuja" hieman poikkeavista raaka-aineista ja kaikki on myös esim. gluteenittomia ja maidottomia :) Kakut eivät myöskään piipahda lainkaan uunissa :) Tässä muutama linkki ajattelemiini resepteihin:

Maria Lönnqvist: Blueberry Swirl Cheesecake | Jolie
Kookoskermakakku - Kiitos hyvää | Lily.fi
CocoVi :: Tyrni-hedelmä raakakakku

Ja selvennykseksi vielä, tiedän ettei vieraissa ole pähkinäallergikkoja :)

Ja lisäselvennyksen lisäselvennykseksi olen siis ap :) Itselläni ei ole juurikaan raakaruokakokemusta muutamia kokeiluja lukuunottamatta eli apujoukkoja täytyy löytää, mutta kyseessä on siis kälyni yllätyssynttäri, joiden juhlakalu noudattaa raakaruokavaliota :)

Viimeksi muokattu:
Onpa tosi kiva kuulla, että juurikaan ei ennakkoluuloisia löydy :) Periaatteessa voisin tehdä myös muita ruokia, mutta kun tiedän synttärisankarin aina joutuvan joustamaan muiden juhlissa ollessaan, niin olisi kiva mikäli kaikki olisi syömäkelpoista ja erityisen mieluista hänelle :)

:p Nam, kuulosti hyvälle. Mä ainakin oisin innoissani uusista mauista ja raaka ruoka on hyvää. Nimittäin graavilohi on mun suurinta herkkua ja kasvikset myös. Mut noi kakut on ihan uus juttu, niitä kyl maistaisin ihan uteliaisuudesta :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30270302:
No harvoin ylenkatson ruokaa, jonka joku toinen on tehnyt, olkoon mitä hyvänsä. On sitten asia erikseen, pitäisikö ajaa snagarin kautta kotiin eli jäisikö nälkä.
Noi on aika tuhtia tavaraa pähkinöineen ja avokadoineen eli jos vaan yhtään maistuu, niin masu tullee kyllä täyteen :) meny täytyy nyt laittaa toden teolla mietintään, että löytyisi vähän jokaiselle jotain :)

Yhteistyössä