Miten syrjintä voi kuulua kristillisiin arvoihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hoomoilanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, ihan oikeasti. Miksi te suositte joitain vertaisryhmiä, mut syrjitte sisarusrakastajia?

Teidän pitäisi kohdella kaikkia saman sapluunan mukaan.

No, usein vaan homoutta puolustetaan luonnonmukaisuudella, koska homoutta on luonnossa. Mutta jos otetaan naturalistinen käsitys niin kaikki on solutasoa ja luonnossa eläimet panevat ristiin rastiin sukulaisiaan ja eläinlapset näkevät ja kokevat seksiä, joten miksei mekin....?

Eläimet parittelevat sukukypsäksi tultuaan. Sukukypsyyteen kuuluu se, että keho on valmis sekä parittelemaan että naaraiden tapauksessa myös synnyttämään, ja vielä se, että eläin on aivojensa osalta kehittynyt niin kypsäksi että voi huolehtia jälkeläisistään. Pieni 8-vuotias ihmislapsi ei ole sukukypsä.

Ei ole kauaakaan siitä kun ihmiset täällä Suomessakin asuivat taloissa, joissa ei paljon yksityisyyttä ollut. Samassa huoneessa nukkuivat isovanhemmat, vanhemmat, lapset ja usein myös eri-ikäisistä ihmisistä koostuva palvelusväki. Pihalla pyöri jos jonkinlaista kotieläintä. Lapset varmasti kuulivat ja näkivätkin seksin harrastamista pienestä pitäen.

Sä kätevästi sivuutat sisarusseksin vaikka siitä on jauhettu sivutolkulla. Mikä sun kanta on siihen silloin, kun kyseessä on aikuiset ja itsenäiset ihmiset ja ehkäisy pelaa?

Ja miksi yksi hyväntekemisen muoto eli seksi on kielletty lasten kesken? Eihän monet alle 10-vuotiaat pysty lisääntymäänkään. Miksi saa halata hartioita mutta ei haaroväliä?
Hei, laitetaan päiväkodeissa unnutus-ryhmiä pystyyn!

Teillä on kaikki vaan yhteistä sopimusta, sopimuksia jotka muuttuu. Me mennään kuitenkin sentäs 2000-4000 vuotta vanhojen ohjeiden pohjalta, ja tämä on tarkoitettu myös "mädärille."

No otan nyt sitten kantaa. Kun puhutaan seksistä sukulaisten kesken, niin alun perin sen kielto on lähtenyt siitä, että samanlaiset geenit lisäävät lapsen kehityshäiriöiden riskiä. Nykyään kun raskaus voidaan ehkäistä, mitään järkevää syytä kieltää kenen tahansa aikuisten väliset seksisuhteet ei ole.

Rinnastat kuitenkin homouden seksiin lasten kanssa, joka on törkeätä ja kertoo ilkeydestä, suvaitsemattomuudesta ja pahansuopaisuudesta.

Niin, nythän sitä ongelmaa ei niin ole, koska lapsia ei altisteta seksille esim.PikkuKakkosessa. (Haa, nimensä puolesta lasten anaaliseksiohjelma :flower:)
Mutta miksi me tarjotaan lapsille muita nautinnonlähteitä, vaikka kylpyläreissu, hampurilainen tai huvipuistopäivä? Jäätelöä ja suklaata, jotka ei ole pakollisia?
Miksei seksiä?

Miksi emme tarjoa lapsille seksiä? Mitä vittua? Oletko ihan sekaisin? Mitä ihmeen tekemistä homoseksuaalisuudella ja lasten seksuaalisella hyväksikäytöllä on toistensa kanssa?

Vierasss, et taida paljoa tietää eläinlaumoista. Lapsena näin kun vasikat yrittivät paritella äitiensä kanssa. Tietenkään eivät pystyneet koska eivät ylettäneet, mutta sitten kun kokonsa puolesta pystyivät, niin heti onnasi. Sen takia karjassa jouduttiin pitämään lähisukua olevat sonnit aisoissa eli eristyksissä. Plus pyllyjen haistelu jota emot eivät edes vastusta, ym.

Ja jos sä hoomoilanen osaat lukea, niin en puhu edes aikuisten seksistä lasten kanssa vaan lasten keskinäisten puuhien sallimisesta ja siihen ohjaamisesta.

Niin ällöttävältä kun teistä ja minusta se tuntuukin niin maailmassa on paljon ihmisiä jotka vilpittömästi ovat sitä mieltä että seksi ei vahingoita lasta, plus tiedetutkimustulokset päälle.
Ei kukaan joskus 60-luvulla hiiskunut homoista, niitä puolustavat olivat pieni ryhmä. Mä luulen että vähintään yhtä iso ryhmä on nykyään niitä joiden mielestä lasten seksissä ei ole mitään pahaa, että se on luonnollista ja siinä tehdään hyvää. Mutuna heitän että se ryhmä joskus valitettavasti saa valtaa.

Hoomoilanen, olipa rimanalitus sultakin epäillä mua pedariksi. Ymmärrätkö käänteistä ajattelua tai sarkasmia? Asioiden käsittelyä vastakkaisuuksien kautta?

Ja jos sä hoomoilanen osaat lukea, niin en puhu edes aikuisten seksistä lasten kanssa vaan lasten keskinäisten puuhien sallimisesta ja siihen ohjaamisesta.

Niin ällöttävältä kun teistä ja minusta se tuntuukin niin maailmassa on paljon ihmisiä jotka vilpittömästi ovat sitä mieltä että seksi ei vahingoita lasta, plus tiedetutkimustulokset päälle.
Ei kukaan joskus 60-luvulla hiiskunut homoista, niitä puolustavat olivat pieni ryhmä. Mä luulen että vähintään yhtä iso ryhmä on nykyään niitä joiden mielestä lasten seksissä ei ole mitään pahaa, että se on luonnollista ja siinä tehdään hyvää. Mutuna heitän että se ryhmä joskus valitettavasti saa valtaa.

Onneksi olet väärässä. Suurin osa ihmisistä ei nimittäin ole yhtä tyhmiä kuin sinä. Suurin osa ihmisistä ymmärtää miksi lapsilla ei ole samoja oikeuksia kuin aikuisilla.

Suurin osa ja suurin osa. Homoutta puolustavat oli pieni ryhmä vielä 30-40-vuotta sitten, sen sijaan pedofiliaa on ollut valtionjohtajatasolla antiikin Roomassa eli ei ihan uusi juttu.

Kiitos kun sanoit mua tyhmäksi, oletko valmis samaan nimittelyyn multa? Ajatteletko asioita...
- kulloisen lain mukaan (no, sen mukaan homoja vielä syrjitään Suomessa)
-yleisen mielipiteen mukaan, no se vaihtelee melkein samaa tahtia lain kanssa
-jonkun ikuisen jutun mukaan?

Viimeksi muokattu:
Suurin osa ja suurin osa. Homoutta puolustavat oli pieni ryhmä vielä 30-40-vuotta sitten, sen sijaan insestiä on ollut valtionjohtajatasolla antiikin Roomassa eli ei ihan uusi juttu.

Kiitos kun sanoit mua tyhmäksi, oletko valmis samaan nimittelyyn multa? Ajatteletko asioita...
- kulloisen lain mukaan (no, sen mukaan homoja vielä syrjitään Suomessa)
-yleisen mielipiteen mukaan, no se vaihtelee melkein samaa tahtia lain kanssa
-jonkun ikuisen jutun mukaan?

Kuten jo vaikka kuinka monta kertaa tässäkin ketjussa sanottu. Aikuiset, oikeustoimikelpoiset ihmiset saavat tehdä ihan mitä tahansa, kunhan kaikki osalliset ovat vapaaehtoisesti mukana. Tämä on mielestäni periaate, jonka pitäisi olla kaiken lainsäännännön takana.

No, en jaksa. Mutta käykää ihmeessä yrittämässä siskojanne ja veljiänne, saa muuten sukujuhlat uutta potkua jos suostuvat, eikä kenelläkään ole taatusti tylsää :wave:

No, en jaksa. Mutta käykää ihmeessä yrittämässä siskojanne ja veljiänne, saa muuten sukujuhlat uutta potkua jos suostuvat, eikä kenelläkään ole taatusti tylsää :wave:

Tässä näkyy taas tämä sun helvetin minäkeskeisyys. Etkö sä voi kannattaa mitään muuta kun sellaisia asioita, joita itse haluat tehdä? Jos sä et tykkää koirista, saako kenellekään muullakaan olla koiraa? Ei mua kiinnosta iskeä sisarusta, mutta jos jotain muuta kiinnostaa niin antaa mennä.

Hyi olkoon, jo kaksi tässä ketjussa sallisi sisarusseksin. :X
Milloinhan lasten suojaaminen seksiltä varhentuu ja poistuu, johan jotkut muksut rallattelevat kaalimato.com-mainoksia...

Hyi olkoon, jo kaksi tässä ketjussa sallisi sisarusseksin. :X
Milloinhan lasten suojaaminen seksiltä varhentuu ja poistuu, johan jotkut muksut rallattelevat kaalimato.com-mainoksia...

Yleensä vaikka ihmiset olisi samaa mieltä kuin sinä, he osaavat kuitenkin erottaa mikä ero on aikuisilla ja lapsilla. Erittäin huolestuttavaa, että sinä et tätä eroa näe.

Juu mutta olkaa ihan rehellisiä itsellenne, nyt ei ole tavoite voittaa väittelyä. Nyt kysyn tosissani asiasta jota on pidetty joidenkin pervojen puuhana.

Oletteko oikeasti sallimassa sisarusseksin????? Eikö teillä ole enää millään väliä?

Viimeksi muokattu:
Juu mutta olkaa ihan rehellisiä itsellenne, nyt ei ole tavoite voittaa väittelyä jonkun hihhuliuskovan kanssa. Nyt kysyn tosissani asiasta jot on pidetty joidenkin pervojen puuhana.

Oletteko oikeasti sallimassa sisarusseksin????? Eikö teillä ole enää millään väliä?

Totta kai on väliä. Kuten jo kolmatta kertaa saan sinulle tässä samassa ketjussa kirjoittaa: aikuiset ihmiset saavat tehdä mitä haluavat niin kauan kuin tekevät sitä vapaaehtoisesti. Lue tuo lause hitaasti viisi kertaa niin ehkä sitten minun ei tarvitsisi enää sitä kirjoittaa. Ihmisoikeuksilla on väliä. Lastenoikeuksilla on väliä. Eläintenoikeuksilla on väliä. Yksilönvapaudella on väliä.

Aikuiset ihmiset saavat tehdä puolestani ihan mitä haluavat. Miksi ihmeessä minulla pitäisi olla valta päättää siitä mitä muut saavat tehdä? Jos joku haluaa, että hänet sidotaan patteriin kiinni ja ruoskitaan takapuolelle, miksi minulla olisi oikeus kieltää häntä tekemästä tätä? Miksi minä edes haluaisin kieltää häneltä sitä?`Se ei vaikuta minun eikä kenenkään muun elämään millään tavalla. Aikuiset ihmiset saavat puolestani ihan rauhassa harrastaa seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa tai sukulaisen kanssa tai kimppakivaa kymmenen ihmisen kanssa.

Mä en mädäri kysy sulta, sulle olen vastannut ajasta ennen Tooraa. Sen tiedän että uskovilla on jo tuhansia vuosia ollut insesti kielletty, toisin kuin ei-uskovilla...

Yhteistyössä