V
vierass
Vieras
Well... Tom of Finland -postimerkit ovat kylläkin ihan vaan taidetta. Jätetään nyt Echon ja muiden fundamentalistien mielikuvituksen varaan kaikki muu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hoitomuodoissa on kyllä toivomisen varaa, sen myönnän.
Mielenkiintoista että etusivulla pyörii pedariketju jossa todetaan pedariuden olevan vaikeasti parannettavissa, mutta kun pedari pitää halut kurissa eikä toteuta niitä, niin ok.
Ei kukaan siellä edes oleta että pedarit parantuisivar terapiassa täydellisesti.
Sama homoille.
Siis tajuan että käytännössä pedarius on alistussuhde mutta homous ei, mutta ei se alisteisuuden puuttuminen tee silti homoudesta ei-perverssiä. Voisihan sitä joku puuhastella vaikka ei-verisukua olevan anoppinsa tai appiukkonsa kanssa (jonka on kohdannut aikuisiällä) mutta luulen että häntä katsottaisiin karsaasti...
Epänormaali ei ole sama asia kuin epäterve. Ei epänormaaleja tarvi hoitaa. Edelleen kysyn miksi ihmeessä pitäisi? Onko sinulla joku syy tässä ajattelusi taustalla? Sitä yritin jo viime viestissä kysyä, mutta vastausta ei tule. Kertooko tämä siitä, että ei siinä mitään sen suurempaa syytä ole kuin "hyi, yäk, mua ällöttää tollanen".
Well... Tom of Finland -postimerkit ovat kylläkin ihan vaan taidetta. Jätetään nyt Echon ja muiden fundamentalistien mielikuvituksen varaan kaikki muu.
Miksi ihmiset eivät saisi olle perverssejä, jos niin haluavat?
Jaa-a, olet kyllä eka joka käsittää normaaliuden käsitteen terveysasioissa ihan uudella tavalla, eli että normaalius ei ole tervettä.
"Juu se Maija oli aviovuoteessamme seksuaalisesti terve, mutta ei ihan normaali".
Itse asiassa terveysasioissa ei kyllä todellakaan enää käytetä tuollaista termiä kuin normaali. Sinä taidat olla noin 100 vuotta jäljessä lääketieteen kehitystä. Jos me nyt halutaan puhua samoista käsitteistä eli että epänormaali tarkoittaa samaa kuin epäterve tai vahingollinen niin sitten en tietenkään pidä epänormaliutta hyvänä. Mutta kun sä taidat määritellä sen niin, että epätervettä on kaikki muu kuin sinun ja sinun uskontosi hyväksymä käytös.
Seksuaalinen perversio ei ole tervettä. Perversio ymmärretään vielä sanana epäterveeksi toiminnaksi, vrt.puolison hiveleminen hellästi höyhenellä/koko kanalla.
Ja nyt tarkistin netistä, se riisuutujatyttö oli olevinaan sen pojan sisko eikä serkku.
Kuule ihan psykologiassa käytetään sanaa normaali.
Kovasti sinua kiehtoo nuo insestisuhteet.
Eipä juurikaan. Enemmän käytetään sanaa tyypillinen. Ja varsinkin asiakaskontakteissa sanaa normaali vältellään kaikin mahdollisin keinoin.
Jaa kuka? Mä vai? Senkus ilmoitat, mulla ei ole pelättävää. Jokainen joka osaa lukea kärjistettyä ja käänteistä tekstiä erottavat että olen kaukana pedarista. Sovellan vaan homojen kohdalla käytettävää lirkuti-lirkuti-tekstiä muihinkin ihmisryhmiin, tasapuolisuuden nimissä, ja sekös kauhistuttaa.
Hehhee, "voivoi kun tuo Kalervo katselee pikkutyttöjä sillä silmällä..on se vaan niin epätyypillinen."
Kalervo on silloin todennäköisesti pedofiili. Lääketieteessä on olemassa ihan oikeat termit, ei tarvitse käyttää mitään epänormaali-kiertoilmaisuja.
Juu mut ne ja muut häröilyt niputetaan nimikkeen "ei tervettä" alle. Älä yritä. :headwall:
Ei todellakaan niputeta. Homous, anaaliseksi, piiskaminen, kanalla hiveily jne. ovat nykyään lääketieteen ja psykologian näkökulmasta ihan normaalia seksuaalisuutta.
Mut onneksi voit hivellä jäisellä pakastebroilerilla kumppaniasi.Olisiko pakastettu kalkkuna mitään, olisi enemmän pinta-alaa? Entä teurastettu villisika?
Hei, nyt on metsästysaika. Kaadettu hirvi sänkykaverina yhteisissä leikeissä olisi aika makee.
Miksi vaaditte että homona syntyneen pitää
a) tehdä itsemurha?
b) elää ilman kumppania?
c) Elää koko elämänsä valheessa ja ahdistuneena?