Miten syrjintä voi kuulua kristillisiin arvoihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hoomoilanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hoh";30263674]Luepa vielä kenguru viestini. Se, että homous sinun mielestäsi on normaalia ei oikeutua sinua vaatimaan, että kristityn pitäisi lukea raamatun sana toisin kuin se on kirjoitettu. Ei tässä nyt keskustella (käsittääkseni) yhteiskunnallisesta hyväksyttävyydestä vaan synnistä. Esimerkinomaisesti onhan myös abortti laillinen mutta silti syntiä.[/QUOTE]

Mutta kun se vaan ON fakta että homous on normaalia. Sitä ei miksikään voi muuttaa. Ahdasmieliset ja sadistiset ihmiset eivät hyväksy homoutta, mutta se taas on asia erikseen.

Sinä kenguru keskustelet nyt lähinnä normaaliudesta ja yleisestä hyväksyttävyydestä. Et silti voi muuttaa sitä mitä raamatussa, varsinkin uudessa testamentissa lukee. Sana ON niin kuin se on.

[QUOTE="hoh";30263689]Sinä kenguru keskustelet nyt lähinnä normaaliudesta ja yleisestä hyväksyttävyydestä. Et silti voi muuttaa sitä mitä raamatussa, varsinkin uudessa testamentissa lukee. Sana ON niin kuin se on.[/QUOTE]

Niin, mutta aloitukseen liittyen, kristityt syrjivät normaaleja ihmisiä. Homoja. Kysymys kuului että miksi? Vastatkaa nyt te tuohon.

Miksi vaaditte että homona syntyneen pitää

a) tehdä itsemurha?
b) elää ilman kumppania?
c) Elää koko elämänsä valheessa ja ahdistuneena?

Miksi tuota haluatte? Vai jääkö tuohon jotain muita vaihtoehtoja vielä. Homoa ei voi pakottaa heteroksi, ei sinuakaan pakoteta elämään ja harrastamaan seksiä naisen kanssa. Miksi homojen pitäisi toimia luontoaan vastaan?

Miksi olette niin julmia osalle (normaaleista) ihmisistä? Mitä te siitä saatte irti? Miksi uskonnon nimissä tuomitsette muita seksuaalisen suuntauksen perusteella?

Yhtälailla voisin sanoa että olet sinä epänormaali kun olet hetero (jos edes olet).

Hyi helvetti mua pelottaa että eräs nimimerkki kasvattaa lapsia, noi ajatukset ei ole normaaleja... Noi lapsiseksijutut on jo sellasia että mietin pitäskö ilmottaa eteenpäin...

No huh huh... Ei nuita Echo saa tajuamaan, vaikka kuinka yrität. Vääntelevät vaan jutut oman mielensä mukaan ja irrottavat lauseita kontekstista. :/

Hienoa, että Halpa-Halli ei ottanut noita postimerkkejä myyntiin. Siellä asioidaan vastaisuudessakin. ;)

• Tykkää
Reactions: Echo
Hyi helvetti mua pelottaa että eräs nimimerkki kasvattaa lapsia, noi ajatukset ei ole normaaleja... Noi lapsiseksijutut on jo sellasia että mietin pitäskö ilmottaa eteenpäin...

Jaa kuka? Mä vai? Senkus ilmoitat, mulla ei ole pelättävää. Jokainen joka osaa lukea kärjistettyä ja käänteistä tekstiä erottavat että olen kaukana pedarista. Sovellan vaan homojen kohdalla käytettävää lirkuti-lirkuti-tekstiä muihinkin ihmisryhmiin, tasapuolisuuden nimissä, ja sekös kauhistuttaa.

[QUOTE="hoh";30263717]En pidä siitä että suuhuni laitetaan sanoja. Ei kuulu älykkääseen keskusteluun. Provosoivaan kylläkin. En ole vaatinut mitään vai? ja varsinkin a hyvin mauton veto.[/QUOTE]

No etkö väitä että homous on epänormaalia? Mielestäsi siis sittenkin on ok että homot seurustelee keskenään jne?

Jaa kuka? Mä vai? Senkus ilmoitat, mulla ei ole pelättävää. Jokainen joka osaa lukea kärjistettyä ja käänteistä tekstiä erottavat että olen kaukana pedarista. Sovellan vaan homojen kohdalla käytettävää lirkuti-lirkuti-tekstiä muihinkin ihmisryhmiin, tasapuolisuuden nimissä, ja sekös kauhistuttaa.

Sä olet kuvottavin ihminen mihin olen tällä palstalla törmännyt ja se on jo paljon se. Luulin, että se on vain urbaanilegendaa, että jotkut pitävät homoja ja pedofiileja samanlaisina, mutta näköjään teitä on oikeasti olemassa. Toivon, että kukaan ei joudu kärsimään sun tietämättömyydestäsi ja ennakkoluuloistasi.

Kenguru oikeasti opettele lukemaan tekstiä. Se mikä on yhteiskunnallisesti peräänkuuluttamaasi normaalia ja hyväksyttävää ei tarvitse sitä olla kristitylle, jonka arvopohja kumpuaa raamatusta. Itse olen elämässäni tavannut kusihousualkoholisteja, narsisteja, lesboja, avionrikkojia, perheenäitejä, opiskelijoita, abortin tehneitä, pomoja, duunareita ihan mitä vaan ja kaikkiin suhtaudun samalla tavalla, ihmisinä. En tuomitse muita mutta uskallan käyttää omaa omaatuntoani ja raamatun sanaa kun tulee kyseeseen se mikä on syntiä.

[QUOTE="hoh";30263747]Kenguru oikeasti opettele lukemaan tekstiä. Se mikä on yhteiskunnallisesti peräänkuuluttamaasi normaalia ja hyväksyttävää ei tarvitse sitä olla kristitylle, jonka arvopohja kumpuaa raamatusta. Itse olen elämässäni tavannut kusihousualkoholisteja, narsisteja, lesboja, avionrikkojia, perheenäitejä, opiskelijoita, abortin tehneitä, pomoja, duunareita ihan mitä vaan ja kaikkiin suhtaudun samalla tavalla, ihmisinä. En tuomitse muita mutta uskallan käyttää omaa omaatuntoani ja raamatun sanaa kun tulee kyseeseen se mikä on syntiä.[/QUOTE]

Ja se teissä kristityissä onkin niin kieroa. Tuomitsette muita samaisesta asiasta joita itsekin edustatte. Homo, tai hetero. Ihan sama asia.

Tuota liirum laarum selitystä ei enää jaksa kuunnella. Sinäkään et pysty vastaamaan suoriin kysymyksiin.

Sä olet kuvottavin ihminen mihin olen tällä palstalla törmännyt ja se on jo paljon se. Luulin, että se on vain urbaanilegendaa, että jotkut pitävät homoja ja pedofiileja samanlaisina, mutta näköjään teitä on oikeasti olemassa. Toivon, että kukaan ei joudu kärsimään sun tietämättömyydestäsi ja ennakkoluuloistasi.

Niin ne on ihmiset erilaisia... Mun mielestä Echo vaikuttaa ihanalta ja fiksulta ihmiseltä. :)

[QUOTE="hoh";30263747]Kenguru oikeasti opettele lukemaan tekstiä. Se mikä on yhteiskunnallisesti peräänkuuluttamaasi normaalia ja hyväksyttävää ei tarvitse sitä olla kristitylle, jonka arvopohja kumpuaa raamatusta. Itse olen elämässäni tavannut kusihousualkoholisteja, narsisteja, lesboja, avionrikkojia, perheenäitejä, opiskelijoita, abortin tehneitä, pomoja, duunareita ihan mitä vaan ja kaikkiin suhtaudun samalla tavalla, ihmisinä. En tuomitse muita mutta uskallan käyttää omaa omaatuntoani ja raamatun sanaa kun tulee kyseeseen se mikä on syntiä.[/QUOTE]

Minä ymmärrän kyllä tämän varsin hyvin. Se mitä en ymmärrä on monen uskovaisen halu tehdä lainsäädäntö raamatun perusteella tai varsinkaan tuoat Echon mielipidettä siitä, että homojen hyväksyminen on sama kuin lasten seksin hyväksyminen. Tuota mielipidettä en ainoastaan ymmärrä mutta ihan oikeasti olen sitä mieltä, että jotain on vialla kyseisellä tavalla ajattelevan ihmisen älykkyydessä tai mielenterveydessä tai molemmissa.

En sano että sä olisit kokonaan kuvottava, mutta jos pidät sisarusseksiä ihan ok juttuna, niin miten sun arvioihin homouden normaaliudesta voi luottaa?

Nyt jopa viittaan mädärin mielipiteeseen, hän pitää sitä insestinä. Eikö se sun mielestä ole insestiä?

Viimeksi muokattu:
Niin ne on ihmiset erilaisia... Mun mielestä Echo vaikuttaa ihanalta ja fiksulta ihmiseltä. :)

Miten ihminen joka ei ymmärrä, että lapsi ja aikuinen eivät ole sama asia voi olla millään tavalla fiksu? Kun kyseessä on ainakin peruskoulun käynyt länsimaisessa yhteiskunnassa kasvanut ihminen. Tuo on jo ihan oman luokkansa idiotismia, jos tuolla taustalla ei ymmärrä miksi aikuisia ja lapsia koskee eri säännöt.

[QUOTE="hoh";30263764]Liirumlaarumia puolin ja toisin jos näkemykset ovat hyvin erilaiset. Jos haluat vain sinua miellyttäviä vastauksia niin niitä et saa.[/QUOTE]

Näkemyksiä.. Sama kun tuomitsisitte kaikki tummatukkaiset, tai sinisilmäiset. Ei homous ole valinta. On todella julmaa olla hyväksymättä sellaista minkälaiseksi ihminen syntyy.

En sano että sä olisit kokonaan kuvottava, mutta jos pidät sisarusseksiä ihan ok juttuna, niin miten sun arvioihin homouden normaaliudesta voi luottaa?

Nyt jopa siteeraan mädäriä, joka pitää sitä insestinä. Eikö se sun mielestä ole insestiä?

Mä en missään vaiheessa ole puhunut siitä mikä on normaalia ja mikä ei. Mulle on ihan sama mikä on normaalia ja mikä ei. Mä olen puhunut ainoastaan yksilönvapaudesta. Siitä, että aikuisten ihmisten pitäisi saada tehdä mitä he haluavat. Ei sekään varmaan ole normaalia, että aikuinen ihminen maalaa kaikki talonsa seinät pinkiksi, mutta sillä ei pitäisi olla mitään merkitystä onko se normaalia vai ei.

Miten ihminen joka ei ymmärrä, että lapsi ja aikuinen eivät ole sama asia voi olla millään tavalla fiksu? Kun kyseessä on ainakin peruskoulun käynyt länsimaisessa yhteiskunnassa kasvanut ihminen. Tuo on jo ihan oman luokkansa idiotismia, jos tuolla taustalla ei ymmärrä miksi aikuisia ja lapsia koskee eri säännöt.

Opetanko mäkin sulle perusteita?:rolleyes: Ei samasta perheestä oleva sisarus ole sama kuin joku random aikuinen.

Mä en missään vaiheessa ole puhunut siitä mikä on normaalia ja mikä ei. Mulle on ihan sama mikä on normaalia ja mikä ei. Mä olen puhunut ainoastaan yksilönvapaudesta. Siitä, että aikuisten ihmisten pitäisi saada tehdä mitä he haluavat. Ei sekään varmaan ole normaalia, että aikuinen ihminen maalaa kaikki talonsa seinät pinkiksi, mutta sillä ei pitäisi olla mitään merkitystä onko se normaalia vai ei.

Aha, ok...

Mitä sä pelkäät siinä, että ihmiset tekevät epänormaaleja asioita? Okei, ymmärrän, että jos joku on sinun mielestä syntiä niin se on väärin, mutta kai uskot kuitenkin uskonnonvapauteen? Jos joku ei-kristitty tekee jotain mielestäsi epänormaalia, miksi se on sinusta kamalaa?

Nyt puhutaan seksuaalisesta normaaliudesta. Sua ei siis haittaa epänormaalit, epäterveet asiat?
Eikös epänormaalit pitäisi saada hoidon piiriin?

Nyt puhutaan seksuaalisesta normaaliudesta. Sua ei siis haittaa epänormaalit, epäterveet asiat?
Eikös epänormaalit pitäisi saada hoidon piiriin?

Epänormaali ei ole sama asia kuin epäterve. Ei epänormaaleja tarvi hoitaa. Edelleen kysyn miksi ihmeessä pitäisi? Onko sinulla joku syy tässä ajattelusi taustalla? Sitä yritin jo viime viestissä kysyä, mutta vastausta ei tule. Kertooko tämä siitä, että ei siinä mitään sen suurempaa syytä ole kuin "hyi, yäk, mua ällöttää tollanen".

Sun mielestä homot siis pitäisi saada hoidon piiriin? Mitens meinaat että homoutta saataisi hoidettua? Minkäslaisista hoitotuloksista olet kuullut?

Hoitomuodoissa on kyllä toivomisen varaa, sen myönnän.
Mielenkiintoista että etusivulla pyörii pedariketju jossa todetaan pedariuden olevan vaikeasti parannettavissa, mutta kun pedari pitää halut kurissa eikä toteuta niitä, niin ok.
Ei kukaan siellä edes oleta että pedarit parantuisivar terapiassa täydellisesti.
Sama homoille.

Siis tajuan että käytännössä pedarius on alistussuhde mutta homous ei, mutta ei se alisteisuuden puuttuminen tee silti homoudesta ei-perverssiä. Voisihan sitä joku puuhastella vaikka ei-verisukua olevan anoppinsa tai appiukkonsa kanssa (jonka on kohdannut aikuisiällä) mutta luulen että häntä katsottaisiin karsaasti...

Yhteistyössä