Miten syrjintä voi kuulua kristillisiin arvoihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hoomoilanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mädäri;30262925:
Milloin sä muutat nikkisi Arse-nikiksi? Sulla kääntyy aina jutut perseeseen jossain vaiheessa. Ihme fiksaatio.

Miksi sä olet fiksoitunut siihen mistä Kain sai vaimon? :D

Mutta nyt menen muksujen kanssa tramppikselle ja ehkä lenkille, pakko tässä on tuulettaa päätä. Jatkakaa...

En tiedä puuhastelivatko lapset silloin vai ei, lasten välisestä seksistä ei kerrota Raamatussa. Avioitumisikä oli tosin huomattavasti varhaisempi kuin nykyään, eli todennäköisesti 13-14-vuotiaat menivät avioon.

Joten sinä et olisi ollut kieltämässä "lapsiraukoilta sitä minkä sallit aikuisille, eli seksin" (vai mites se meni) ? Vai olisitko ollut tässäkin asiassa eri mieltä jumalasi kanssa, kuten insestistä?

No, usein vaan homoutta puolustetaan luonnonmukaisuudella, koska homoutta on luonnossa. Mutta jos otetaan naturalistinen käsitys niin kaikki on solutasoa ja luonnossa eläimet panevat ristiin rastiin sukulaisiaan ja eläinlapset näkevät ja kokevat seksiä, joten miksei mekin....?

Mitä helvettiä. Homous ja heterous on sama asia. Saman arvoisia. Ei mitään eroa. Yhtälailla voisi kysyä että panetko sinä eläinten kanssa tms. Mutta tuskin, joten miksi vatvoa tuollaisia.

Koska seksi on tutkitusti lapsille haitallista.

Miten? Siksi kun lapset eivät sitä normaalisti näe, eli arvelevat että tässä on jotain uutta ja outoa?

Mitäs jos aloitetaan valistuskampanja lapsille päiväkodeissa ja kouluissa ja päästetään heidät häpeästä seksin suhteen. :attn:

Nyt menee jankkaukseksi...

No, usein vaan homoutta puolustetaan luonnonmukaisuudella, koska homoutta on luonnossa. Mutta jos otetaan naturalistinen käsitys niin kaikki on solutasoa ja luonnossa eläimet panevat ristiin rastiin sukulaisiaan ja eläinlapset näkevät ja kokevat seksiä, joten miksei mekin....?

Ei vaan homoutta puolustellaan luonnollisuudella vain silloin kun vastapuoli väittää, että homous on luonnotonta.

Alkuperäinen kirjoittaja mädäri;30262943:
Joten sinä et olisi ollut kieltämässä "lapsiraukoilta sitä minkä sallit aikuisille, eli seksin" (vai mites se meni) ? Vai olisitko ollut tässäkin asiassa eri mieltä jumalasi kanssa, kuten insestistä?

Spekulointia...

Miten? Siksi kun lapset eivät sitä normaalisti näe, eli arvelevat että tässä on jotain uutta ja outoa?

Mitäs jos aloitetaan valistuskampanja lapsille päiväkodeissa ja kouluissa ja päästetään heidät häpeästä seksin suhteen. :attn:

Nyt menee jankkaukseksi...

Siten, että lapsi ei ole henkisesti niin kehittynyt, että ymmärtäisi ja osaisi käsitellä kaikki seksiin liittyvät asiat. Ei vaikka heitä kuinka valistettaisiin asiasta, he eivät ole psykologisesti tarpeeksi kehittyneitä siihen, heidän aivonsa eivät yksinkertaisesti pysty käsittelemään sitä kaikkea.

Nää sun viestit alkaa kuulostaa aika sairaalta.

Alkuperäinen kirjoittaja mädäri;30262961:
Miksi haluaisit panna sukulaisiasi ja lapsia ja lastesi nähden?

En mä haluakaan, ymmärrätkö sarkasmia? Mutta ihmettelen naturalistien epäloogisuutta siinä, että toisilta vertaisryhmiltä (lapset, sisarukset) kielletään seksi ja toisilta ei.

Siten, että lapsi ei ole henkisesti niin kehittynyt, että ymmärtäisi ja osaisi käsitellä kaikki seksiin liittyvät asiat. Ei vaikka heitä kuinka valistettaisiin asiasta, he eivät ole psykologisesti tarpeeksi kehittyneitä siihen, heidän aivonsa eivät yksinkertaisesti pysty käsittelemään sitä kaikkea.

Näinpä. Miksi tuollaista tarvitsee kenellekään edes perustella.

Mitäs seksissä nyt on. Hierotaan sieltä ja täältä ja tuolta, solutasoahan se on.
Mä tiedän lapsia jotka käyvät tavallisella hierojalla selkähieronnassa, sit on erikseen urheiluhieronta. Mitäs käpälöintiä se on.

Mun kuopus pomppi ilman housuja trampoliinilla vaikka naapureita saattoi mennä ohi. Iloinen, häpeämätön, vilpitön. Miks mä rajoitin häntä ja käskin laittamaan nyt kuitenkin housut?
Lapsi itse ei kokenut häpeää alastomuudessaan. Miksi me verhotaan lapset?

Mädäri, aika ala-arvoinen veto sulta epäillä mua pedariksi sen perusteella kun käskin kuopusta laittamaan housut. Eipä sun kanssa voi keskustella, nautit vaan mun provoamisesta. Ihan sama mitä argumentteja mä sulle heitän.

Yhtä sairasta mulle on se jos puhutaan kauniisti homoudesta. Se on perverssiä, inhottavaa, likaista, sairasta.

Sun ongelma on se, että teet itsestäsi maailman keskipisteen. Jos jokin asia on sinusta inhottavaa, kenenkään ei pitäisi sitä harrastaa. Maailma on täynnä asioita, jotka ovat minusta inhottavia ja likaisia, mutta en ole niin harhainen, että olisin sitä mieltä, että muiden ihmisten pitäisi elää minun mieltymyksieni mukaan. Jokaisella meistä on omat mielipiteensä siitä mikä on perverssiä ja mikä ei ja siksi me, jotka emme pidä itseämme muiden yläpuolella, pidämme hyvänä rajana sitä, että niin kauan kun jokainen hommaan osallistuva on aikuinen ja on siinä vapaaehtoisesti mukana, jokainen tehköön ihan mitä haluaa.

Mädäri, aika ala-arvoinen veto sulta epäillä mua pedariksi sen perusteella kun käskin kuopusta laittamaan housut. Eipä sun kanssa voi keskustella, nautit vaan mun provoamisesta. Ihan sama mitä argumentteja mä sulle heitän.

Ai se olikin vaan niin päin sallittua, että sinä saat vertailla muita pedareihin. Niinpä tietysti. Ja lue noita omia juttujasi, miten puhut lapsista ja seksistä. Kipeää, olit sitten pedari tai et.

Yhteistyössä