The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla alko taas inhottaan tuo takamus..pitäis saada pienennettyä.. :ashamed:
...eläpä suotta siellä inhoile yhtään :hug:...ensinnäkin sulla oli käytössä kuitenni joku japakiinalainen mittanauha mihin ei ole luottamista ja toisekseen - sullahan on kolme lasta? - teijen jälkipolvi pitänee siutkin sen verta liikkeessä, jotta jatkossa saat ihan urakalla olla heijän perässä juoksemassa ja hakemassa kotio millon mistäkin....


...ja karkas mokoma!

Piti vielä sanomani, että niin kauan kun persikan puolikkaat nousee ihan omin voimin eikä hallitunkkia tarvita, ei ole hätäpäivääkään....
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: EiEnääTilaaMuille
Juu, no sitten lähetään heti :D . Taitaa jäädä kyllä yhdistelmän suuruusluokka aika lailla tohon hevoskoppiin, kun tolla mun Golffilla saa viedä 1300 kg jarrullisena. Ja eipä 1.6 bensamylly paljoa sen isompaa jaksais viedäkään :LOL:

No jos halvalla saa niin ei muuta ostamaan! Sen pojan voi sit laittaa jalkapatikkaan, jos kyydit ei enää kelpaa ;)
No perskules, lähetäänkö ensviikonloppuna?? :whistle:



Ja arvon ketjulaiset, te sitte kans lupasitte pitää musta huolta, etten retkahda vaan alkaan nunnaks
:xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30247138:
No perskules, lähetäänkö ensviikonloppuna?? :whistle:



Ja arvon ketjulaiset, te sitte kans lupasitte pitää musta huolta, etten retkahda vaan alkaan nunnaks
:xmas:
..ja me taijettiin varotella nunnaksi ryhtymistä, koska napsaa se suu niillä nunnillakin ja sen takia niitten likellä pyörii niitä munkkejakin.....jotta :rolleyes:...millekäs sitten aletaan :whistle: ;)...
 
  • Tykkää
Reactions: EiEnääTilaaMuille
...eläpä suotta siellä inhoile yhtään :hug:...ensinnäkin sulla oli käytössä kuitenni joku japakiinalainen mittanauha mihin ei ole luottamista ja toisekseen - sullahan on kolme lasta? - teijen jälkipolvi pitänee siutkin sen verta liikkeessä, jotta jatkossa saat ihan urakalla olla heijän perässä juoksemassa ja hakemassa kotio millon mistäkin....


...ja karkas mokoma!

Piti vielä sanomani, että niin kauan kun persikan puolikkaat nousee ihan omin voimin eikä hallitunkkia tarvita, ei ole hätäpäivääkään....
Joo, no toistaseksi vielä kulkee mukana. Ja ihan hyvällä nopeudella kulkeekin. Vaatteita hankkiessa sen kyllä huomaa, ettei tällasta ahteria tartteis olla ku ei meinaa pöksyjä löytää edes maximallistosta. : /
 
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30247139:
Mä yritän pienentää tuota mun mahan repaletta.. lupasin ostaa sillekin kausikortin salille, joka mun seuraksi sielä alkaa käymään säännöllisesti :D
Mä käyn sun kaa, mut tuut sitten tänne minun salille kun maksoin jo tän kauden tänne. Varoitan vain että kun treenaa lihaksia niin pyllyllä on taipumus vain pyöristyä.. Saat leveän lantion kaveriksi isot reidet ja pystyperseen :D


Paitsi tietysti jos malttaa viputella pieniä painoja pitkillä sarjoilla. Minä liian ahne, minä nostaa isot raudat, minä vahva. No jos ei vahva, niin minä iso! Uuh! :D
 
No se ei kyllä ole valittanut. Saa välillä hätistellä kimpusta pois. :whistle:

Mut on tässä ihan tosissaan tarkotus tiputtaa kilo jos toinenkin. Sais lähtee vaikka pienen naisen massa meikäläisestä ja silti olis extraa.
No nih :)!

Ja elä ihan oikeesti huoli painoas, jahka teijen nuorimmainenkin jalkautuu kunnolla niin se on sitten yhtä rytinätä... Liikkuvaiset lapset pitävät huolen kyllä äitinsäkin linjoista vallan mainiosti :)
 
Vittu mikä kusipää tuo kokki voi olla!!!Tuoda ny saatana sen lehmän tähän mun kotiovelle kerjäämään olutta, mähän kun en edes juo olutta!!! |O

Kiitos ja anteeksi! Mä en koske sillä silmällä enää keneenkään kaks lahkeiseen!! Taidan lähtiä huomenna uusimaan leluvarastoja :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30247272:
Vittu mikä kusipää tuo kokki voi olla!!!Tuoda ny saatana sen lehmän tähän mun kotiovelle kerjäämään olutta, mähän kun en edes juo olutta!!! |O

Kiitos ja anteeksi! Mä en koske sillä silmällä enää keneenkään kaks lahkeiseen!! Taidan lähtiä huomenna uusimaan leluvarastoja :LOL:
:O - no mitä helkattia....hittojako ne sun hoodeilla pyörii häiriimässä |O :confused:

:hug:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä