Sinne siisOot siis höyhensarjalainen? Alle 90-kiloset punnitaan neuvolassa.
:köhköhtuhkamunaköhköh:Mua alkaa pikkusen nyppimään toi Masa, se ilmestyy paikalle aina hirmu aikasin ja antaa kasseistaan niin vähän että on taju kankaalla korkeintaan aamuseiskaan.
no ihan tuhkamuna ja naavapalli. Huomaa että on lähtösin Itä-Saksasta, mitään ei osaa kunnolla tehdä:köhköhtuhkamunaköhköh:
tottakai mulle on sattunut joku perkeleen adhdsähköjänismunapäätäälläpäin käy vissiin eri masa kun koko sakki nukku ku uppotukit
Masa oli vetänyt sinisiä pillereitä, sen piti tyhjentää kassit moneen kertaan kun ei stondis laantunut milläänMä en tiedä mikä masaa vaivas kun kalutti tajun kankaalle tosta vaan mutta sitten se perkele kiusas koko yön,potki hereille ja kaluttti,potki hereille ja kalutti..ties miten monta kertaa. Ja jätti kauheet mällit mun silmiin:kieh:
Mulla palsta jumii iphonella muttei macbookillaOnko se tämä palsta vai iPad, mikä tökkii ja jumittaa koko ajan? Resetoin laitteen eilen ja tein iOS-päivityksen, mutta ei auta.
Tiistaina huhujen mukaan tulee seuraava päivitys, toivottavasti toimii paremmin.
Ok, eli käyttöjärjestemävika siis. No, päivitän laitteen heti ensi tilassa.Mulla palsta jumii iphonella muttei macbookilla
Vain oikeinkirjoitus puuttuu :stick:mulla pelaa aifounillaki mutta käytän tapatalkia
Kahvi loppu? Ei niin saa käydä |OHuomenta!
Meni vähän pitkäks tää aamu taas, ei tosin niin haittaa ku sunnuntai.
Mutta, meil on kahvi loppu!!!|O
Masa oli vetänyt sinisiä pillereitä, sen piti tyhjentää kassit moneen kertaan kun ei stondis laantunut millään
nipo ukko, kuka ny aamukymmeneltä lopettaa dokaamisen koko loppupäiväksi? Naisen pitäs lempata moinen sika.Ihanaa, alakerrassa mies huutaa jo vaimolleen, että nyt riittää jo tuo ryyppääminen tälle päivälle. Nyt se nainen alkoi heittelemään tavaroita.
Tää nainen riehui viimeks pari viikkoa sitten. On väkivaltainen, kävi miehen päälle ja poliisitkin kävi rauhoittelemassa tilannetta. Heillä on asunto myynnissä, toivottavasti menisi nopeasti kaupaksi.nipo ukko, kuka ny aamukymmeneltä lopettaa dokaamisen koko loppupäiväksi? Naisen pitäs lempata moinen sika.