Älä nyt. Sitten häviät kaikki kisat :hug:Mulla alko taas inhottaan tuo takamus..pitäis saada pienennettyä.. :ashamed:
Älä nyt. Sitten häviät kaikki kisat :hug:Mulla alko taas inhottaan tuo takamus..pitäis saada pienennettyä.. :ashamed:
...eläpä suotta siellä inhoile yhtään :hug:...ensinnäkin sulla oli käytössä kuitenni joku japakiinalainen mittanauha mihin ei ole luottamista ja toisekseen - sullahan on kolme lasta? - teijen jälkipolvi pitänee siutkin sen verta liikkeessä, jotta jatkossa saat ihan urakalla olla heijän perässä juoksemassa ja hakemassa kotio millon mistäkin....Mulla alko taas inhottaan tuo takamus..pitäis saada pienennettyä.. :ashamed:
No perskules, lähetäänkö ensviikonloppuna??Juu, no sitten lähetään heti . Taitaa jäädä kyllä yhdistelmän suuruusluokka aika lailla tohon hevoskoppiin, kun tolla mun Golffilla saa viedä 1300 kg jarrullisena. Ja eipä 1.6 bensamylly paljoa sen isompaa jaksais viedäkään
No jos halvalla saa niin ei muuta ostamaan! Sen pojan voi sit laittaa jalkapatikkaan, jos kyydit ei enää kelpaa
Mä yritän pienentää tuota mun mahan repaletta.. lupasin ostaa sillekin kausikortin salille, joka mun seuraksi sielä alkaa käymään säännöllisestiMulla alko taas inhottaan tuo takamus..pitäis saada pienennettyä.. :ashamed:
..ja me taijettiin varotella nunnaksi ryhtymistä, koska napsaa se suu niillä nunnillakin ja sen takia niitten likellä pyörii niitä munkkejakin.....jotta ...millekäs sitten aletaan ...Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30247138:No perskules, lähetäänkö ensviikonloppuna??
Ja arvon ketjulaiset, te sitte kans lupasitte pitää musta huolta, etten retkahda vaan alkaan nunnaks :xmas:
Joo, no toistaseksi vielä kulkee mukana. Ja ihan hyvällä nopeudella kulkeekin. Vaatteita hankkiessa sen kyllä huomaa, ettei tällasta ahteria tartteis olla ku ei meinaa pöksyjä löytää edes maximallistosta. : /...eläpä suotta siellä inhoile yhtään :hug:...ensinnäkin sulla oli käytössä kuitenni joku japakiinalainen mittanauha mihin ei ole luottamista ja toisekseen - sullahan on kolme lasta? - teijen jälkipolvi pitänee siutkin sen verta liikkeessä, jotta jatkossa saat ihan urakalla olla heijän perässä juoksemassa ja hakemassa kotio millon mistäkin....
...ja karkas mokoma!
Piti vielä sanomani, että niin kauan kun persikan puolikkaat nousee ihan omin voimin eikä hallitunkkia tarvita, ei ole hätäpäivääkään....
Ton skaban häviäminen ei kyllä haittais.Älä nyt. Sitten häviät kaikki kisat :hug:
Mä käyn sun kaa, mut tuut sitten tänne minun salille kun maksoin jo tän kauden tänne. Varoitan vain että kun treenaa lihaksia niin pyllyllä on taipumus vain pyöristyä.. Saat leveän lantion kaveriksi isot reidet ja pystyperseenAlkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30247139:Mä yritän pienentää tuota mun mahan repaletta.. lupasin ostaa sillekin kausikortin salille, joka mun seuraksi sielä alkaa käymään säännöllisesti
...mutta kurvit on in ja pop . Ja uskallan veikata että mr ummelwaladkin on samaa mieltä ....Joo, no toistaseksi vielä kulkee mukana. Ja ihan hyvällä nopeudella kulkeekin. Vaatteita hankkiessa sen kyllä huomaa, ettei tällasta ahteria tartteis olla ku ei meinaa pöksyjä löytää edes maximallistosta. : /
No se ei kyllä ole valittanut. Saa välillä hätistellä kimpusta pois....mutta kurvit on in ja pop . Ja uskallan veikata että mr ummelwaladkin on samaa mieltä ....
No nih !No se ei kyllä ole valittanut. Saa välillä hätistellä kimpusta pois.
Mut on tässä ihan tosissaan tarkotus tiputtaa kilo jos toinenkin. Sais lähtee vaikka pienen naisen massa meikäläisestä ja silti olis extraa.
...tuostahan se sitten lähtee ! Ja mitä ilmeisimmin olet vielä hyvin motivoitunutkin, niin - pienin ja pysyvin muutoksin ja askelin kohti tavoitettasiNiin ja about 4 kg on jo poistunut. Eikä ole tervetulleita takaisin.
Laiskoilla vanhemmilla on omatoimiset lapset.No nih !
Ja elä ihan oikeesti huoli painoas, jahka teijen nuorimmainenkin jalkautuu kunnolla niin se on sitten yhtä rytinätä... Liikkuvaiset lapset pitävät huolen kyllä äitinsäkin linjoista vallan mainiosti
Oot siis höyhensarjalainen? Alle 90-kiloset punnitaan neuvolassa.Meikä ei kyllä pärjäis teidän kisoissa.
En minäkään, kunhan näkis vielä joskus sen +4Meikä ei kyllä pärjäis teidän kisoissa.
:O - no mitä helkattia....hittojako ne sun hoodeilla pyörii häiriimässä |OAlkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30247272:Vittu mikä kusipää tuo kokki voi olla!!!Tuoda ny saatana sen lehmän tähän mun kotiovelle kerjäämään olutta, mähän kun en edes juo olutta!!! |O
Kiitos ja anteeksi! Mä en koske sillä silmällä enää keneenkään kaks lahkeiseen!! Taidan lähtiä huomenna uusimaan leluvarastoja
Täältä voi tulla hakemaan.Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30247278:En minäkään, kunhan näkis vielä joskus sen +4
Ilomielin, kiitos!Täältä voi tulla hakemaan.