The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mittasinpa pyllyn ja rinnanympärykset ja ne on sentilleen sama luku. Onneksi vyötärö ei yllä samoihin lukuihin (vielä). Mut nyt kaivakaa ne mittanauhat hanurista niin kisaillaan :LOL:

Pitääköhän mun mennä lainaamaan naapurin ihanalta mummolta mittanauhaa :D Taitaa kyllä olla jo miehensä vieressä kinuamassa, kun muistaakseni morseaakan tuu nyt tänään töllöstä :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30247076:
Pitääköhän mun mennä lainaamaan naapurin ihanalta mummolta mittanauhaa :D Taitaa kyllä olla jo miehensä vieressä kinuamassa, kun muistaakseni morseaakan tuu nyt tänään töllöstä :whistle:
Anteeksi kun häiritsen näin myöhään, mutta voisinkohan lainata teidän mittanauhaa niin voin mitata perseeni leveyden erästä kisaa varten :saint:
 
:LOL:
tai sitten ihan mukavasti sinne vetoauton matkustustilaan. ;)
Oon tosin ajokiellossa ensi vuoden puolelle asti, että matkustelu lykkääntyy sinne. Ellet sä aja. :D
Tottahan mää voin ajaa! :p Mitä isompi sen parempi :whistle: yhdistelmä siis...



Ette muuten arvaa minkä mää haluisin ostaa itelleni :D Olis yks julmetun hieno peli tutulla myytävänä..






Sininen paappatuna, olis pakko saada semmonen, poika kyl sano, et sen jälkeen se ei äiteensä kans liiku enää missään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30247087:
Tottahan mää voin ajaa! :p Mitä isompi sen parempi :whistle: yhdistelmä siis...







Ette muuten arvaa minkä mää haluisin ostaa itelleni :D Olis yks julmetun hieno peli tutulla myytävänä..













Sininen paappatuna, olis pakko saada semmonen, poika kyl sano, et sen jälkeen se ei äiteensä kans liiku enää missään :D

Juu, no sitten lähetään heti :D . Taitaa jäädä kyllä yhdistelmän suuruusluokka aika lailla tohon hevoskoppiin, kun tolla mun Golffilla saa viedä 1300 kg jarrullisena. Ja eipä 1.6 bensamylly paljoa sen isompaa jaksais viedäkään :LOL:

No jos halvalla saa niin ei muuta ostamaan! Sen pojan voi sit laittaa jalkapatikkaan, jos kyydit ei enää kelpaa ;)
 
  • Tykkää
Reactions: EiEnääTilaaMuille
Voi helvetin Masa, jätkä on luuhannut jossain koko viikon ja nyt kun sillä ei ois täällä mitään tarvetta se hiipii kassejaan heilutellen irstas hymy huulillaan :mad:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä