Haha...en usko.Mulla on myös palstan isoin perse for sure. Lie tuo kehumisen arvoinen asia sitten.. :snotty:
Haha...en usko.Mulla on myös palstan isoin perse for sure. Lie tuo kehumisen arvoinen asia sitten.. :snotty:
En omista enää mittanauhaa.. katos jonnekin aikojen saatossa ja uutta en ole ostanumittanauhat esille ja ympärysmitat näköselle
alle metrisellä ei taia pärjätä?
Meille ostettiin 4m leveä sohva just et mäkin mahdun istumaan..
Alkuperäinen kirjoittaja ... Ei kai puhe ole muumien perseistä?[/QUOTE:No just siitä puhuttiin kun niillä ei ole sitä pyllynsilmää..
Vieläkö se vaunun wc on mulle varattu?Perseet ja tissit kuulostaa hyvältä! Ei sillä, kyllä mä muumeistakin tykkään ... Ei kai puhe ole muumien perseistä?
Mulla on mittanauha mut ei taida ympäri riittää. : /Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30247004:En omista enää mittanauhaa.. katos jonnekin aikojen saatossa ja uutta en ole ostanu
Niin katos minne? Sitä ahteria mitatessa?Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30247004:En omista enää mittanauhaa.. katos jonnekin aikojen saatossa ja uutta en ole ostanu
Äkkiä pläräämään, josko näkis kans sen kuvanmun perse on jokunen? sivu taaksepäin :snotty:
Hmm..millähän tavalla..:snotty:niinkö Jari Tervo äskn sano uutisvuodossa niin naisten isot peput on loistava asia
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30247007:Vieläkö se vaunun wc on mulle varattu?
Niin katos minne? Sitä ahteria mitatessa?
älä ny viitti, nää jututhan on täysin perseestä.vähän tylsä päivä ollut mutta täällä alkaa juttu oleen sen verran levotonta että on aika ottaa oluet ja sipsit esiin.
vähän tylsä päivä ollut mutta täällä alkaa juttu oleen sen verran levotonta että on aika ottaa oluet ja sipsit esiin.
Njääh.. en kysele miesten perään!Mä oon ton infarktin jälkeen myynyt kaiken mahdollisen irtaimen omaisuuden ja vaunu on muutettu rahaksi jo muutama kuukausi sitten... Sun täytyy kysyä herrasmieheltä Pohjanmaalta, joka sen osti, että kuuluuko kauppaan vessanvarausoikeus sulle?
Noh, perseestä tuskin kukaan tunnistaa jos sen kuvan ottaa vaatteet päällätäällähän taitaakin olla runsain mitoin upeaperäisiä leidejä
:ashamed: luin että äkkiä piäremään ja mietin hetken kuinka hitossa peräilman päästöllä näkee jonkun kuvanAlkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30247010:Äkkiä pläräämään, josko näkis kans sen kuvan
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30247030:Njääh.. en kysele miesten perään!