niimpä, ameriikaksi buttman
Jos mä joskus sen buddyn saan, niin sen pitää olla persemiehiä, tissit kun ei ole niinkuin mallikirjoista, mut perse on vähän parempi
Viimeksi muokattu:
muistiko se pitkäkaula kuvata ne leipomukset ennekuin söi ne kaikki?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30246938:Dietti kusi. Jälleen. Suolapähkinät vaa on nii hyvii
Ei löydy sellasta kameraa, missä olis tarpeeksi tehokas makrokuvaus..laita ummelo tissit niin tulee sata tykkäystä
Tules tänne ni vertaillaan. Et ihan helpolla vie mun titteliä. :stick:Mulla on myös palstan isoin perse for sure. Lie tuo kehumisen arvoinen asia sitten.. :snotty:
Honey, mä peitän sun pehvan jo yhdellä kannikalla..Tules tänne ni vertaillaan. Et ihan helpolla vie mun titteliä. :stick:
Mua kutsutaankin näillä hoodeilla laardi perse (laura)ksi..Honey, mä peitän sun pehvan jo yhdellä kannikalla..
Eiköhän tää kahdenistuttava sohva sun pikkupeppus päihitä.Honey, mä peitän sun pehvan jo yhdellä kannikalla..
Niin, iltaa :wave: mitäs täällä.. Persettä, tissiä ja vähän muumia..Iltaa ! Paistaa se aurinko risukasaankin joskus... Hevonen myyty tänään! Meillä kyllä koko porukka itki, kun se vietiin, mutta rahatilannetta vähän helpottaa!
Mitäs tänne?
mun perse on jokunen? sivu taaksepäin :snotty:pyllyskaba!!!! :attn:
Meille ostettiin 4m leveä sohva just et mäkin mahdun istumaan..Eiköhän tää kahdenistuttava sohva sun pikkupeppus päihitä.
Niin, iltaa :wave: mitäs täällä.. Persettä, tissiä ja vähän muumia..
Reps ei se isi ehkä niin tarkoittanut..mun isä on joskus sanonu että tuon Bitchin perse on ku seittemän leivän uuni. Epäilen ettei tarkottanu että mun hanuri ois niin kuuma, ei isä voi semmosta tyttärestään sanoa