The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitäs meinaatte.. pitääsköhän mun ottaa ja repäästä taas kunnolla... Tekis mieli leikata hiukset ihan lyhkäseksi.. semmonen kananperse, mut tumman ruskeena?? Viimeksi repäsin vuonna 2009..
Ne jotka muistaa millanen tukka mulla oli lyhkäsenä, niin kertokoon sopiiko se ollenkaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30246828:
Mitäs meinaatte.. pitääsköhän mun ottaa ja repäästä taas kunnolla... Tekis mieli leikata hiukset ihan lyhkäseksi.. semmonen kananperse, mut tumman ruskeena?? Viimeksi repäsin vuonna 2009..
Ne jotka muistaa millanen tukka mulla oli lyhkäsenä, niin kertokoon sopiiko se ollenkaan :D
En oo ehkä nähnyt sun tukkaa ikinä.. Mut minä leikkaisin ja nyt tilasin ajan pidennyksille.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30246828:
Mitäs meinaatte.. pitääsköhän mun ottaa ja repäästä taas kunnolla... Tekis mieli leikata hiukset ihan lyhkäseksi.. semmonen kananperse, mut tumman ruskeena?? Viimeksi repäsin vuonna 2009..
Ne jotka muistaa millanen tukka mulla oli lyhkäsenä, niin kertokoon sopiiko se ollenkaan :D
Mää haluan kans mun kananperseen takasin|O Nää hamput mitkä nyt on ihan kamalat!
 
IhQ
Miekin oon harkinnu kampaajalla käyntiä, nyt on semmonen ylikasvanu kerrostettu "malli"..josko leikkuuttais semmosen suht tasapitkät ns.pitkän polkan. Semmonen vois suoristettuna ainakin olla ihan asiallinen. Tosin, kun on luonnontaipuisuutta hiuksissa ja laiska laittaja niin mitenhän usein se olis suoristettu...:snotty:
En mie tosin kovin asialliselta/"aikuiselta" näytä muutenkaan. Noin vaatetukselta siis.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä