- (Laura) sie oot ihunan mahdoton :kiss:Pistä sille..... En sano..... Tirsk..... Pistä sille...tyrsk...tissihhihhhhhiiiiiii suuhun....
No niin, mä meen nyt pois....:ashamed:
- (Laura) sie oot ihunan mahdoton :kiss:Pistä sille..... En sano..... Tirsk..... Pistä sille...tyrsk...tissihhihhhhhiiiiiii suuhun....
No niin, mä meen nyt pois....:ashamed:
Ööööh, niin kelläja mitkä bosat sillä on ....
En oo ehkä nähnyt sun tukkaa ikinä.. Mut minä leikkaisin ja nyt tilasin ajan pidennyksille..Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30246828:Mitäs meinaatte.. pitääsköhän mun ottaa ja repäästä taas kunnolla... Tekis mieli leikata hiukset ihan lyhkäseksi.. semmonen kananperse, mut tumman ruskeena?? Viimeksi repäsin vuonna 2009..
Ne jotka muistaa millanen tukka mulla oli lyhkäsenä, niin kertokoon sopiiko se ollenkaan
Mää haluan kans mun kananperseen takasin|O Nää hamput mitkä nyt on ihan kamalat!Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30246828:Mitäs meinaatte.. pitääsköhän mun ottaa ja repäästä taas kunnolla... Tekis mieli leikata hiukset ihan lyhkäseksi.. semmonen kananperse, mut tumman ruskeena?? Viimeksi repäsin vuonna 2009..
Ne jotka muistaa millanen tukka mulla oli lyhkäsenä, niin kertokoon sopiiko se ollenkaan
Ooooooiiii, ei täydessä,ne kasvaa vielä! :vampire:niimpä, kellähän ne kannut olikaan täyessä maijjossa....
Ite aina oon kasvattanu takas, kun on alkanu tympimään lyhkänen malliEn oo ehkä nähnyt sun tukkaa ikinä.. Mut minä leikkaisin ja nyt tilasin ajan pidennyksille..
:hug:...mikäs sun unet on vienyt...noitten lisäksi :snotty:....
Kaikkea kolmea kerralla. Olen siis valvonut nyt 35 tuntia.
Miksi ihmeessä, sää hyvä mies et nuku?? :O
onks tepsu mies:OAlkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30246860:Miksi ihmeessä, sää hyvä mies et nuku?? :O
Mies tai nainen, ei niin väliäonks tepsu mies:O
Sydäriä ootellessa?
no sitähän minäkin olin kuvitelluttepsutin on kylläki tyärimmeinen
On soma.ja puhuvat kuulemma isommala puolen että on jopa harvinaisen kaunis
siis tää tepu
Persemiehiä siistissit ei oo ihan yhtä isot mitä lauralla mutta aa-luokan perse