The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30246641:
Tisseistä, kun puhutaan, niin musta tuntuu et oon laihtunu..tisseistä siis |O No mut tänään sit päätin hoivata itteäni hampurilaisaterialla.. aamupalaksikin tuli otettua lasagnea, kun jäi eiliseltä, lounaaksi tylsästi riisiä ja pihvejä, ja tuo hamppari oli vain välipala.. Kohta vois taas kokata jotain iltapalaksi.. perunoita ja kanan leikkeitä sulatejuustolla :p


:O...:hug:...nyt ruotuun siellä nainen! Yhdenkään miehen takia ei lähdetä luojan luomia kuihduttamaan |O :snotty:....sun pitänee jatkossa päivittää tänne tota sun ruokapolitiikkaasi :rolleyes:
 
No jos nyt sairaana yhdesti kommentoin tissejä (vaikka se on hyvin moukamaista), niin mulla on nyt upeat tissit! Ne on pinkeet ja isot ja melkein vois luulla et oon saanu silikonia näihin! Kyllä mä suren isosti kun tää menee ohi. Pitääkin muistaa ottaa paljon kuvia raskausajasta, kaikilla on niitä ällö revenneitä mahakuvia, mut hitto mää kehystän nää tissit seinälle! Ja kipsimuotin teen kanssa niin voin pitää sitä myöhemmin T-paidan alla..
....do dih...tässähän on vallan tyrkyllänsä tissikuvia ketjuun :p :rolleyes:...
 
Voitte hommata mulle bannin mut mulla on ihan hysteerinen olo. Yks tutun muksu laulaa diandraa sanoin " vaik oot kiltti ja kiva sekä kunnollinen ja mun tunteita kunnioitat.
Haluun hamsterin herkän ja vaarallisen, jol on huonoja ideoita"


:LOL: määääää kuolen tänne :LOL:
Ennen bannia haluan vedota nousevaan kuumeeseen, jos se jotain vaikuttaa että saisin vielä anteeksi nämä jutut tänään.. :snotty:
 
Yks vanha deittikaveri pisti viestiä ja kysy et mitä mulle kuuluu...Mahtokohan se vähän fuskata kun mä annoin sille 3tapaamisen jälkeen pakit niin sano sillon et hän meinnnu kans sanoo et ei nyt taida meidän välil tulla mitään mut ei vaan saanut suutansa auki. Miksi nyt sitten kyselee kuulumisia:confused: Tai saahan sitä kysyy ei siinä mitään mutta eikai se nyt rupee yrittää uudestaan tai jotain....
 
Yks vanha deittikaveri pisti viestiä ja kysy et mitä mulle kuuluu...Mahtokohan se vähän fuskata kun mä annoin sille 3tapaamisen jälkeen pakit niin sano sillon et hän meinnnu kans sanoo et ei nyt taida meidän välil tulla mitään mut ei vaan saanut suutansa auki. Miksi nyt sitten kyselee kuulumisia:confused: Tai saahan sitä kysyy ei siinä mitään mutta eikai se nyt rupee yrittää uudestaan tai jotain....

Pistä sille..... En sano..... Tirsk..... Pistä sille...tyrsk...tissihhihhhhhiiiiiii suuhun....





No niin, mä meen nyt pois....:ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä