Spencer Hastings
No mä teen ne linssipihvit koitan ettii jotain Netflixistä.. pitäkääs mukava ilta!
:wave: - kuin myösNo mä teen ne linssipihvit koitan ettii jotain Netflixistä.. pitäkääs mukava ilta!
:hug:...noh noh noh...mikäs mättää?Argg, vituttaa viellä enemmän. :headwall:
Se sama vaan,lisää vettä myllyyn..:hug:...noh noh noh...mikäs mättää?
Samaa mieltä!Jos löydätte jostain netin syövereistä vanhoja leffoja, niin vihreät paistetut tomaatit on hyvä ja vihreä maili on huippu!
No johan ne nyt äityivät : /....anna mokomien olla, jos suinkin voit :hug:Se sama vaan,lisää vettä myllyyn..
....mie oon saanut samaa ihmetellä, että on ne noi kerhotädit nykyään aivan jumalattomia :snotty:...noista opettajista nyt puhumattakaan |OMinun potilas lähti ulos ja huutaa tuolla metässä kaverille et varoo piikkejä kun ne perkeleet uppoo jalkaan kiinni!!
Päiväkodissa oppinut kiroilemaan! |O
Sitten kailotetaan isoon ääneen varhaiskasvatuksesta! Vittu mitä paskaa! Kotona koitetaan perkele hikihatussa opettaa käytöstapoja niin nää saatanat opettaa pentuja kiroomaan! |O
*pakkaa kamansa ja muuttaa kisun naapuriin*...nyt on omppupiirakka äkkisiltään tuloillansa *nenä pitkällään tässä olen kuolakipon kanssa*
Ja herttinen - ne meni sitten salakavalasti noi viimeistenkin puitten omput kypsymään :O |O - eli ihunaa omppushöytä pukkaa ja tyrkkää tulemaan moneksi moneksi päiväksi. Tasan tarkkaan laitan nuille meijen rakkaille naapureille pussia jos toistakin isona kiitoksena myötäelämisestä ja -tukemisesta ja ylipäätänsä olemisesta :heart:. Ja voipi olla niin että laitan tuohon tienvarteen pitkälle penkille koria riviin, jotta saavat siitä ohimarssiessaan sitten luvan kanssa napsia mukaansa
On ne niin hyviä !
Nih. Paha tähän on perkele mennä muuta sanomaan kuin että vituiksi meneeSitten kailotetaan isoon ääneen varhaiskasvatuksesta! Vittu mitä paskaa! Kotona koitetaan perkele hikihatussa opettaa käytöstapoja niin nää saatanat opettaa pentuja kiroomaan! |O
Tere tulemast :wave:*pakkaa kamansa ja muuttaa kisun naapuriin*
täälläki omppupiirakkaa omista ompuista. ja vaniljakastiketta...nyt on omppupiirakka äkkisiltään tuloillansa *nenä pitkällään tässä olen kuolakipon kanssa*
Ja herttinen - ne meni sitten salakavalasti noi viimeistenkin puitten omput kypsymään :O |O - eli ihunaa omppushöytä pukkaa ja tyrkkää tulemaan moneksi moneksi päiväksi. Tasan tarkkaan laitan nuille meijen rakkaille naapureille pussia jos toistakin isona kiitoksena myötäelämisestä ja -tukemisesta ja ylipäätänsä olemisesta :heart:. Ja voipi olla niin että laitan tuohon tienvarteen pitkälle penkille koria riviin, jotta saavat siitä ohimarssiessaan sitten luvan kanssa napsia mukaansa
On ne niin hyviä !
Katopas kehvanata - meillähän napsui suu ihan samassa herkussatäälläki omppupiirakkaa omista ompuista. ja vaniljakastiketta
naapureille en kyllä omppuja kehtaa viedä, yhtenä iltana sanoin että jo tarttette luumuja niin käykää vaan hakemassa kun meilä on hitoksee niitä. Naapuri naurahti että kiitos vaan mutta ...ttu ku tiiä minne omatkaan lykkäis
..joko näkkyy tissejä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30246528:Mie pistin pannarin uuniin
Ja iltaa :wave:
Aikamoiset kohoumat näkyy jo..joko näkkyy tissejä :snotty:
...jotta hyvin pannari kohoaa ?
Mitä muhkeammat kohoumat, sen paremmatAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30246547:Aikamoiset kohoumat näkyy jo