Eikös se Kuustonenki laula notta Enkelit lentää sun muniin ja tekee sinusta kauniin?jos seuraavaks mennään muniin niin taidan jäädä eläkkeelle
Eikös se Kuustonenki laula notta Enkelit lentää sun muniin ja tekee sinusta kauniin?jos seuraavaks mennään muniin niin taidan jäädä eläkkeelle
No kyllähän ne kärryt kelpaa ja trailerikin, kunhan vaan löytää sopevat maisemat
Ja on mulla vielä hevostraileri ja peräkärry, että kyllä siellä on matkustustilaa. Vessaa ei kyllä ole kummassakaan
Mitään upeaa täällä.täällähän taitaakin olla runsain mitoin upeaperäisiä leidejä
jos seuraavaks mennään muniin niin taidan jäädä eläkkeelle
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30247045:No kyllähän ne kärryt kelpaa ja trailerikin, kunhan vaan löytää sopevat maisemat
Rinnanympärys jää usean kymmenen sentin päähän ahterimitasta. Vyötärö onneksi on kaikkein kapein vielä toistaiseksi.Mittasinpa pyllyn ja rinnanympärykset ja ne on sentilleen sama luku. Onneksi vyötärö ei yllä samoihin lukuihin (vielä). Mut nyt kaivakaa ne mittanauhat hanurista niin kisaillaan
...ei helvata, nyt meni sitten tämänkin laulun kuunteleminen jatkossa ihan reisille...Eikös se Kuustonenki laula notta Enkelit lentää sun muniin ja tekee sinusta kauniin?
Mittasinpa pyllyn ja rinnanympärykset ja ne on sentilleen sama luku. Onneksi vyötärö ei yllä samoihin lukuihin (vielä). Mut nyt kaivakaa ne mittanauhat hanurista niin kisaillaan
Huvikseen, samalla saan unirytmiä korjattua hiukan parempaan suuntaan. Viimeyö ja aamu meni kaikkea muuta puuhatessa kuin nukkumista enkä enää pitänyt fiksuna mennä puoliltapäivin unten maille vaan odotin tähän iltaan.Ja Tepa, nyt nukkumaan!
Miks ihmeessä valvot??
Anteeksi kun häiritsen näin myöhään, mutta voisinkohan lainata teidän mittanauhaa niin voin mitata perseeni leveyden erästä kisaa varten :saint:Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30247076:Pitääköhän mun mennä lainaamaan naapurin ihanalta mummolta mittanauhaa Taitaa kyllä olla jo miehensä vieressä kinuamassa, kun muistaakseni morseaakan tuu nyt tänään töllöstä
Olisinpa mies. ;___;Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30246860:Miksi ihmeessä, sää hyvä mies et nuku?? :O
Tottahan mää voin ajaa! Mitä isompi sen parempi yhdistelmä siis...
tai sitten ihan mukavasti sinne vetoauton matkustustilaan.
Oon tosin ajokiellossa ensi vuoden puolelle asti, että matkustelu lykkääntyy sinne. Ellet sä aja.
tuskin se on sieltä hävinnyt ellei modet ole sitä poistanut kun olen kuvasaastetta laittanut ketjuun...Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30247010:Äkkiä pläräämään, josko näkis kans sen kuvan
Anteeksi kun häiritsen näin myöhään, mutta voisinkohan lainata teidän mittanauhaa niin voin mitata perseeni leveyden erästä kisaa varten :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30247087:Tottahan mää voin ajaa! Mitä isompi sen parempi yhdistelmä siis...
Ette muuten arvaa minkä mää haluisin ostaa itelleni Olis yks julmetun hieno peli tutulla myytävänä..
Sininen paappatuna, olis pakko saada semmonen, poika kyl sano, et sen jälkeen se ei äiteensä kans liiku enää missään
Öitä ihanainen :kiss:Joo, mie lähen nyt tonne sängyn puolelle..viekkuunkin mahtuu..:snotty:
Öitä siis :kiss: puspus! Kauniita unia, ja vaikka sitten niitä muumien kuvia..ja mistä nyt tykkäättekään
Toivottavasti sulla on iso sänky kun kutsut kaikki nämä jättiahterit viereenJoo, mie lähen nyt tonne sängyn puolelle..viekkuunkin mahtuu..:snotty:
Öitä siis :kiss: puspus! Kauniita unia, ja vaikka sitten niitä muumien kuvia..ja mistä nyt tykkäättekään
Kauniita unia ja muumien mun...mukeja :kiss:Joo, mie lähen nyt tonne sängyn puolelle..viekkuunkin mahtuu..:snotty: