savupororouhe vois olla aika kova sana
Meijen poika käyttää tuossa hommassa justiinsa tommosta silikonimuffinssi vuokaa - sen hermo ei kestä mättää taikinaa niihin paperisiin vuokiinminkälainen vuoka olis hyvä
oon nähny kaupassa jotais silikoonihässäköitä, liekkö käteviä?
Joo, todellakin - semmonen vuoka missä on keskikokoiset syvennykset ja se kahdeksan setti on hyvä. Isot on liian isoja ainakin noihin suolaisiin, koska noi muffinssit on tosi ruokaisia ja täyttäviä.Mäkin suosittelen sellaista silikonivuokaa, mutta hanki sellainen jossa on vaikka kahdeksalle keskikokoiselle paikka. Mulla on kuudelle isolle, ja ne on liian isoja ja jää aina ruman muotosiksi. Ja sitten paperivuoalla ne jää sellaisiksi säälittäviksi litoiksi, kuten ruokahaasteestakin näkee
Vika voi tosin olla, ja varmaan onkin, leipurissa.
no olipas huono tuuriMulla oli kerran kaksi kumia päällekäin ja silti sain tippurin
- no se poikkeus ja Murphy vahvistaa sen säännön. Ja mulla on ainakin tasan tarkkaan niin, että jos oikein on pakkopakko onnistua hienosti ja mahtavasti, niin ei tasan tarkkaan mene niin . Eli vähän kun vetää vasemman käden kautta, niin...Mulla oli eilenkin kaksi paperia päällekäin ja silti ne alko uhkaavasti leviämään
Eeeeeeeeeeeei, mulla ois tänään fysiikan kurssi Koko koulu on vielä toisella puolella kaupunkia ja en mitenkään jaksais kävellä viittäkymmentä metriä metrolle, siitä kymmenen metriä sporalle ja sporalta vielä 100m koululle oppimaan ilmaiseksi. Miksi länsimaista ihmistä kohdellaan näin?
Saatanan roistono olipas huono tuuri
..huomenia :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30236900:Huomenta :kiss:
Ei pääse näin iltavuoroviikoilla aamusta, ku on toi pienempi alastulo tossa 12 saakka kotona. Meen sitte vasta illalla 10 jälkeen ku tuun töistä.. Ruokaa pitäs tehä itelle, muttei oikee tunnu jaksavan...huomenta a2m, joko oot käyny lenkillä?
Hyi sinua. Keskellä päivää. Paheksun.Huomenta! Lähin paikalliseen yhelle.
Noku velipoika soitti ja käski niin oli pakkoHyi sinua. Keskellä päivää. Paheksun.
Apua eihän. Mme voin tehä sulle vaikka kakskymmentä muffinia kunhan paranet :hug::Tuokaa niitä muffineja kuolevalle! :'( en saa tehtyä syömistä. Kävin lääkärissä ja sain kolme päivää saikkua. Serpit huitelee sadassa, kuumetta on 38-39, mutta ei mitään flunssaa. Koskee vaan keuhkoihin kun koittaa hegitellä. Huomenna meen uusiin labroihin ja lääkärille, lekuri epäilee keuhkokuumetta.