The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huomenta!

Paranemisia PK:lle ja muille sairaille!:hug:
ATM:lle halit muuten vaan, mikä lie siellä surettaakin :hug:

Huoh kun meni taas yö pyöriskellessä..lapset vaelteli ja vähä itekin.
 
Spencer Hastings
Miks kaikki on kipeenä? Hyvä syy olla poistumatta kotoa, en ota enää sen noroviruksen lisäksi mitään kiertävää puoliebolaa.

Jos tekis suolasia aamupalamuffinseja, niin mitäs niihin laittas? Kinkku-juusto on varmaan yleisin..
 
Miks kaikki on kipeenä? Hyvä syy olla poistumatta kotoa, en ota enää sen noroviruksen lisäksi mitään kiertävää puoliebolaa.

Jos tekis suolasia aamupalamuffinseja, niin mitäs niihin laittas? Kinkku-juusto on varmaan yleisin..
meillä sairasteltiin pari viikko sitte mutta nyt ollaan kaikki terveinä

*koputtaa lähintä puuta eli omaa otsikkoa*
 
Spencer Hastings
Ainoa, joka on onnistunut välttämään tuon superflunssan on mun mies, joka ei tuu koskaan kipeeksi. Vaikka sen elämäntavatkin on paljon huonommat kun mulla! Epäreilua.

Eilen ostamissani tuoretiskin leikkeleissä oli piilogluteenia, koska illan ja yön kramppas vatsa. Tai nyt ainakin toivon sen olleen gluteenista. Harmittaa vaan kun ois kerranki ollu kaikki lenkkikamat tossa puhtaana, mut nyt en uskalla lähtee tai ripuloin jonneki puoliväliin tietä.
 
Huomeniaa allesammans :)

Ja pistänpä heti alkuun oikein lämpimästi ja runsaitten rutistuksien kera pusut ja halit kaikille - olipa se elämän tilanne tälle päivälle sitten mikä tahtojaa....:kiss: :hug: :heart:

Nyt on ollut aivan ihania syyspäiviä - aurinko paistellut ja puihin ilmaantunut ihan pieniä väripiskuja. Pihlajanmarjat ovat loistavan punaisina koruina :heart:.

Koipikin pysynyt matkassa mukana, onhan sen kanssa rasittava raahautua mutta hammasta purren :D

Nyt kahvia jotta järki herää jotenkin :p...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
...aaa, suolaisia muffinsseja - meijen esikoisen bravuureita. Tykästy tässä vuosi sitten mun kokeiluerääni sen verta paljon, että halus oppia itekin niitä väsäämään ja sittemmin se resepti on mennyt eteenpäin kavereillekin - aika oivallisia ovatkin esim. välipaloiksi.

Meillä lähdettiin liikkeelle sillä kinkku- juusto- jutulla, nyt on tullut lisäksi aurinkokuivattua tomaattia - sinihomejuustoa, tonnikalalla....hiljaksiin niiden omien makumaailmojensa kanssa ja niitä hiukan laajennellenkin.

Itelleni maistuis kyllä toi sieni- sipuli- täyte :p
 
Spencer Hastings
kertopaakas nyt hyvin alkeelliselle leipurille miten niitä tehdään
Mä en tiedä vielä mitä reseptiä lähden noudattamaan, varsinkin koska pitää tehdä gluteeniton versio..
Suolaisten muffinien perusohje - Kotikokki.net - reseptit

Tämä näyttää siltä pohjalta, mikä melkein kaikissa on. Vaahdottamiset jää ja tavarat vaan sekasin ja mausteita taikinaan. Ja itse aion käyttää aitokauraleseitä ja varmaan pähkinärouhetta tai siemeniä, että saa sellaista ruokaisaa rouskuvuutta.
 
Mä en tiedä vielä mitä reseptiä lähden noudattamaan, varsinkin koska pitää tehdä gluteeniton versio..
Suolaisten muffinien perusohje - Kotikokki.net - reseptit

Tämä näyttää siltä pohjalta, mikä melkein kaikissa on. Vaahdottamiset jää ja tavarat vaan sekasin ja mausteita taikinaan. Ja itse aion käyttää aitokauraleseitä ja varmaan pähkinärouhetta tai siemeniä, että saa sellaista ruokaisaa rouskuvuutta.
pirhana, pitääpäs kokeilla
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä