Zomboosi leviää.Iltaa! Kuumetautia pukkaa
Zomboosi leviää.Iltaa! Kuumetautia pukkaa
Iltaa
Höh : / Toivotaan pikaista paranemista :hug:
Paranemisia :hug:.Iltaa! Kuumetautia pukkaa
Paranemisia Pk! :hug:Iltaa! Kuumetautia pukkaa
Iltaa :wave: Mulla ei ainakaan vielä ole kuumetta. On yskää ja keuhkoihin koskee.Iltaa! Kuumetautia pukkaa
Osaako soittaa edes hyvää musiikkia???Joku naapureista rupes sit soittaa musiikkia:kieh:
Mä voisinkin huomenna tehdä makaronilaatikkoaNyt vasta syön tän päivän ekan ruoka annokseni...makaroonilaatikkoa aamulla puuro ja leipä ja tee.klo 14 leipä ja tee,klo 16 tee, ja klo 19 karjalanpiirakka ja nyt laatikkoa.Ei ehkä ihan kauheen järkevää mutta...
jottain jumputusta oli...onneks tajus jo lopettaa...vituttaa joskus mennä nukkumaan kun muuten ihan hiljasta mut sit se jumputus kuuluu.Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30235802:Osaako soittaa edes hyvää musiikkia???
sitten se jumputus jyskyttää jossain taustalla ja häiritsee vallan helvetisti kun yrittää nukahtaajottain jumputusta oli...onneks tajus jo lopettaa...vituttaa joskus mennä nukkumaan kun muuten ihan hiljasta mut sit se jumputus kuuluu.
Miekii söin ruoan vasta puoli tuntia sitten. Aamulla söin jogurtin, päivällä banaanin ja iltapäivällä leipää. Ei oo oikein ruoka maistunut.Nyt vasta syön tän päivän ekan ruoka annokseni...makaroonilaatikkoa aamulla puuro ja leipä ja tee.klo 14 leipä ja tee,klo 16 tee, ja klo 19 karjalanpiirakka ja nyt laatikkoa.Ei ehkä ihan kauheen järkevää mutta...
Pyh! mitään soiteta,soittakoon itte|OJaaha, viittiskö sitä soittaa sialle ollenkaan ko eilisestä asti pihdannnu puhehelinta jossainpiilossa pyyntö kävi.
No soitin mie kuitenkin ja tuitui :heart:Pyh! mitään soiteta,soittakoon itte|O
Öitä, ite vielä hetkisen ettiskelen unta. :kiss:
Öitä :kiss:Mieki meen nukkuu. Aikainen herätys. öitä :kiss:
No mie vielä mutta kohta tutimaan tääläkinJääkö tänne ketään?
No sullahan palvelu onMie oon sivusilmällä. Jätkät korjaa tietokonetta ja mie tsihhautin yhen ja ootan että kannetaan ruokaa naaman eteen.