ikiuni
Olipa työpäivä. Ei mitenkään kivaa puolikuntoisena. Nyt vois joku hoivata mua. Pitäs kuume mitata, antaa kuumaa juomaa ja ja.. :snotty:
etiäispäänsärky?Mikähän nyt on vikana.. Särkee päätä vaikka ukkokulta ja tyttö on pelaamassa kössiä. Sittenhän vasta pitäs tulla päänsärky ku ukko tulee kotiin vonkaamaan?
Se on parempi hankkia kunnon mikreeni jo etukäteen.etiäispäänsärky?
varmuus on aina parastaSe on parempi hankkia kunnon mikreeni jo etukäteen.
Eikäkö nymmää tiiän. En oo saanu iltapäivän jälkeen!!varmuus on aina parasta
jaahans, sääkin oot paljokasEikäkö nymmää tiiän. En oo saanu iltapäivän jälkeen!!
Aamulla pitää saada pari kertaa, sitten heti ku töihin pääsen, sitten ruokatunnilla ja iltapäivällä. Ja heti kotona ja vielä kerran illalla.jaahans, sääkin oot paljokas
tossahan pekhamin viktooriaki jo kalpeneeAamulla pitää saada pari kertaa, sitten heti ku töihin pääsen, sitten ruokatunnilla ja iltapäivällä. Ja heti kotona ja vielä kerran illalla.
No toikin on vähän niin ja näin. Aamusella hoidan homman itse ja töissä on nurkassa automaatti tarkoitusta varten. Sitten vasta illalla kotiin palattua on ukkokulta seurana.tossahan pekhamin viktooriaki jo kalpenee
sille riittää 5/pv
[video=youtube;c5bWXj8SBs0]https://www.youtube.com/watch?v=c5bWXj8SBs0[/video]No toikin on vähän niin ja näin. Aamusella hoidan homman itse ja töissä on nurkassa automaatti tarkoitusta varten. Sitten vasta illalla kotiin palattua on ukkokulta seurana.
Mulla myös ehdoton aamuisin.Mulle riittää kerran päivässä, muuten tulee päänsärkyä jos ei saa aamulla.
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30235698:Miun pitää saada minimissään aamulla, päivällä ja illalla. Muut kerrat on plussaa välissä .
Ja iltaa :wave:.
IltaaIltaa! Kuumetautia pukkaa