Mä oon kans sanonut asiasta pahasti ja ilmoittanut että kohta sanon hyvästi mutta ei auta. Sitten vielä kun toinen sanoo että mutku sä oot päivät töissä niin sun ei sit tartte enää ryhtyä pyykinpesuunmulla muuten ei ole lupaa koskea pyykikonneeseen
tiskaria saan juuri ja juuri käytellä
Mangokiintiö on tullut jo tämän vuoden osalta täyteen.Täällä ne etelän hetelmät kypsyvät, mangoja odotellessa
ei ehkä kannattais kun otat kaikkien junttien kirjotukset niin tosissaanÄh, onks pakko ottaa kaikki seksuaalivähemmistöihin liittyvät jutut niin henkilökohtaisesti.
En, junttien kirjoituksia lukiessa tulee korkeintaan naamapalmu ja sellai huoh, et oo tosissas-fiilis eikä niistä jaksa edes provosoitua.ei ehkä kannattais kun otat kaikkien junttien kirjotukset niin tosissaan
Tottakai!Hei, ko mie en kiukuttele menkkojen aikaan niin saanko kiukutella sen ajan kun ei oo niitä?
Mun puolesta saat kunhan mä en ole lähietäisyydelläHei, ko mie en kiukuttele menkkojen aikaan niin saanko kiukutella sen ajan kun ei oo niitä?
Kuinka niin miehet saatanasta? Eikös toi homoilukin oo enempi miesten hommia?Vituttaa ja harmittaa ihan tarpeeks jo kaikki homovastaiset jutut, insestiin ja eläimiinsekaantumiseen vertaaminen ja muu ahdasmielisyys seksuaalivähemmistöistä puhuttaessa. Ja sitten erehdyin lukeman artikkelin joka on otsikoitu " Transgender is a Mental Illness and Should be Treated as such: Former Johns Hopkins Chief Psychiatrist"
( tässä linkki jos joku jaksaa ja haluaa lukea Transgender is a Mental Illness and Should be Treated as such: Former Johns Hopkins Chief Psychiatrist | The New Observer )
Oikeasti, mitä vittua. Mutta en jaksa tän enempää vinkua nyt, mutta vittu nyt sitten.
ps, miehet on saatanasta
Se oli erillinen huomautus eikä liittynyt ko. juttuun mitenkään.Kuinka niin miehet saatanasta? Eikös toi homoilukin oo enempi miesten hommia?