On mä neljä kahvia juonut, lasketaanko se?niin aamupalaa päivällisaikaan?
Pffff :hutonaurua:
Oon kamala.
En tiiä oonko kertonu täällä ketjussa muta yks kaveri sano taannoin että musta tulis hyvä radiotoimittaja. Sitä kuulemma ärsyttää kun niillä juontajilla on niin kova kiire lopettaa kaikki puhelut, ja mie olisin sit sen mielestä hyvä ko luultavasti sanoisin kaikille soittajille että "älä lopeta vielä, anna mie kerron vielä yhden jutun äkkiä.."Tuu Kirappi mun luo syömään. Jatkojalostin ruokahaastekikhernepadasta wokin itsepoimituilla tateilla, puna- ja valkokaalilla, riisinuudeleilla ja lisäkermalla. Samalla mä saisin juttuseuraa. Soitan kohta radioon ku on niin tylsää ja en jaksais imuroida.
Mitä Kunno tekee sillä aikaa?Mä aion tänään taas leikkiä kunnon äitiä ja leipoo lapselle kinkku-pekonikorvapuusteja ja omppupiirakkaa. Ehkä jopa pesen pyykkiä.
Ei oo ruokahaluano voe helekatti teän kanssa
nyt kipin kapin muroa rintojen alle
Kunno voi vaikka heittää volttia tai piereskellä tinapilliin. Eilen olin huono äiti, korvataan se nyt. Lapsi voi muuten draumatisoitua.Mitä Kunno tekee sillä aikaa?
Mie vaan tiskasin ja lakasin keittiön. Piti pyykätä mutta ei oo ko puoleen koneelliseen ainekset niin en tiiä viittinkö.
Olis paljon kätevämpää jos se durumatisoituis, vois tehdä durumvehnäjauhoja.Kunno voi vaikka heittää volttia tai piereskellä tinapilliin. Eilen olin huono äiti, korvataan se nyt. Lapsi voi muuten draumatisoitua.
Siitä voi tulla bagteereja!!Olis paljon kätevämpää jos se durumatisoituis, vois tehdä durumvehnäjauhoja.
Kuuntelin muutaman kerran ja olin vähän wait, what ennenko luin lyriikathirvellä siivet