Aa okei. Mikäs sut nyt on näin saanut sydämistymään vastakkaiseen sukupuoleen?Se oli erillinen huomautus eikä liittynyt ko. juttuun mitenkään.
Aa okei. Mikäs sut nyt on näin saanut sydämistymään vastakkaiseen sukupuoleen?Se oli erillinen huomautus eikä liittynyt ko. juttuun mitenkään.
Hmm, oikeestaan kaikki tänään.Aa okei. Mikäs sut nyt on näin saanut sydämistymään vastakkaiseen sukupuoleen?
Ai sielläkin: / :hug:Plaah...väsyttää ja mahaan koskee, stanan naistenvaivat tulollaan :kieh:
Lapsi sentään kuuntelee tuol Apulantaa
eikö edes tuitui ole ilostuttanut tänää?Hmm, oikeestaan kaikki tänään.
Ei kun se tekee muka jotain töitä. Siis jotain töitä, sen sijaan että näpyttelis mulle viestiä ja juoruilis tuntikausia puhelimessa? Sika. Sen pitäis kyllä muuttaakin. Mutta sika!! Lähettäis ny ees yhen viestin.eikö edes tuitui ole ilostuttanut tänää?
Mä oon tottunu taas siihen, että kaikki on aina mun vikaa.. Nyt on kuppi niin nurin, että taidan ettii lähimmän nunnaluostarin.höh, kaikki on aina miesten syytä
oon tosin tottunu siihen
No tosi sika onkin jätä se. mitä ne sellaset muka työt on?!|OEi kun se tekee muka jotain töitä. Siis jotain töitä, sen sijaan että näpyttelis mulle viestiä ja juoruilis tuntikausia puhelimessa? Sika. Sen pitäis kyllä muuttaakin. Mutta sika!! Lähettäis ny ees yhen viestin.
siellä saa munkkia:snotty:Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30235493:Mä oon tottunu taas siihen, että kaikki on aina mun vikaa.. Nyt on kuppi niin nurin, että taidan ettii lähimmän nunnaluostarin.
hyvä ettet oo mun muikkeli, olis hirvee tappelu siitä että kumman vika kaikki onAlkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30235493:Mä oon tottunu taas siihen, että kaikki on aina mun vikaa.. Nyt on kuppi niin nurin, että taidan ettii lähimmän nunnaluostarin.
Tsiisus!siellä saa munkkia:snotty:
:hug:
Sekin vois olla... ei vaan osaan kyllä olla aikasta vaikee luonne.. Neitsyt kun olenhyvä ettet oo mun muikkeli, olis hirvee tappelu siitä että kumman vika kaikki on
kumpikin koettas omia ne ittelleen
nyt kyllä panit tulemaan aika paksuaAlkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30235520:Sekin vois olla... ei vaan osaan kyllä olla aikasta vaikee luonne.. Neitsyt kun olen
salamunkki onkin parastajotenki ottelehtii mieleen että niin nunnat kuin munkitkin on luvanneet etteivät pahemmin paneskele
että niinköhän nunnille jaellaan munkkeja
Tiedä sit :xmas:nyt kyllä panit tulemaan aika paksua
pitäsköhän tuo uskoa
myöhästyneet synttäri onnittelut:flower: :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30235537:Tiedä sit :xmas:
Mut ainakin osittain, mullahan oli eilen synttärit, oli oikein rattoisaa, kuunnella kokin suvulta kaikkee mahdollista, mutta jossain vaiheessa en jaksanu enää kuunnella, joten lopetin lätinät ja luuri visusti kiinni
Onnea =) :flower:Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30235587:Kiitos :heart: