*merkkaa itelle muistiin*
"elä ennää koskaan pole naista paksuksi*
Niin just. Tulispa jo viikonloppu.Tulis jo viikonloppu,olen ihan puhki jo. Suunnittelin jo lomaani että milloin pitäisin.tosin eräs pyysi multa palvelusta juuri samoihin aikoihin kun olis sitä lomaa ajatellut niin pitänee kai siirtää sitten sitä lomaa...samapa kai se mulle.
*merkkaa itelle muistiin*
Ja/sekä/tai raskautuu :xmas:Se sanoi että pahin vitsaus maailmassa on raskaana oleva nainen, silkkaa helvettiä siitä tulee kun se sairastuu...:snotty:
En mä tajuu..
Kaffetta just hörpin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30238336:Suolaiset muffinssit kuulostaa kyllä herkulliselta . Voisi vaikka viikonloppuna pistää leipomon pystyyn.
Ja iltaa :wave:. Se voisi olla kahvee aika kohta.
Kipeäksi tulemista ei valitettavasti voi itse päättää :xmas:*merkkaa itelle muistiin*
Hammaslääkäri on aina syvältä sieltä |O. Sattui tai ei :snotty:.Kaffetta just hörpin.
Ja multa poistettiin tänään hammas :'(
Ei kyllä sattunut (puudutetta juu) eikä ole kipeä nytkään
Oli se miulle outoa kun ei kotona ikinä mitään tommosia laitetaei kai se outoa ole. minä laitan makaronilootaan. sieniä, pekonia ja jalapenoa.
Tulipa lukihärö. Luin että pikaista panemista..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30238332:Lauralle pikaista paranemista :hug:
Eikös sitä sanota, että nuha lähtee.... .Tulipa lukihärö. Luin että pikaista panemista..
Onhan se vähän juu. Mutta eipä se nyt mulle ole kauhea inhokkipaikka koskaan ollutAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30238387:Hammaslääkäri on aina syvältä sieltä |O. Sattui tai ei :snotty:.
Jospa yskäkin lähtis..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30238406:Eikös sitä sanota, että nuha lähtee.... .
:hug:Mie romahan.
Stressii, paniikkii, huolta ja huonosti nukuttuja öitä.: /
:hug:hali siullekin.:hug:
Mullakin huolia ollut.
iPad löytyy ja kovassa käytössä on. Lähes kokonaan tulee kotona surffailtua padillä.Lauralle halaus, parannu pian.
Onkos kellään tablet-tietokenetta, mikä merkki, mihin käytät ?
Kannattaako ostaa?
Meillä on hyvä pöytätietokone ja lumian nettiä käytän paljon.
Lähtee kun tarpeeksi rynkyttää :xmas:Jospa yskäkin lähtis..
Mulla ei ole kuumetta. Mutta töissä olen heilunut. Ei viitti pois olla.Iskikö flunssa? Näin lievität oireita
Tuossa ei kyllä puhuta mitään tuosta yhdestä keinosta :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30238433:Lähtee kun tarpeeksi rynkyttää :xmas: