kahvikirahvi
Valitsin reittini vähän huonosti ruuhka-aikaan ja jouduin hämeenkadulle kurvaamaan. Iik
Mie olin isille kuskina. Nyt suihkuun ja sit tulee puolikas kotiin.Missä kaik on? :snotty:
Siispä bileet pystyyn!Iltaa. Mies lähti yövuoroon :'(
ei kai se outoa ole. minä laitan makaronilootaan. sieniä, pekonia ja jalapenoa.Heips!
Empä oo ikinä ennen syöny makaronilaatikkoa jossa on herkkusieniä ja ananasta. Vähän outoa mutta ihan hyvää.
Mies teki mulle nuudelikeittoa, mutta ei sitä voinut syödä. Haisi ihan sukilta.. Sitten se paistoi mulle munia ja kalapuikkoja :x lopuksi se teki mulle lämpimiä leipiä mut kuka voi syyä lämmintä ketsuppia? :x :x :x
Sitten se meni kauppaan ja osti mulle sipsiä. Ne on ihan ok
Ei noin saa köydä! Mars takas kauppaan.Mä en enää muista ostaa mitään hyvää kaupasta. Sitten kotona ketuttaa kun ei ole mitään hyvää.
Yritys hyvä ... Kymmenen?Mies teki mulle nuudelikeittoa, mutta ei sitä voinut syödä. Haisi ihan sukilta.. Sitten se paistoi mulle munia ja kalapuikkoja :x lopuksi se teki mulle lämpimiä leipiä mut kuka voi syyä lämmintä ketsuppia? :x :x :x
Sitten se meni kauppaan ja osti mulle sipsiä. Ne on ihan ok
Ei jaksa enää mennä. Jalat kipeet ja väsyttää.Ei noin saa köydä! Mars takas kauppaan.
Se sanoi että pahin vitsaus maailmassa on raskaana oleva nainen, silkkaa helvettiä siitä tulee kun se sairastuu...:snotty:voi hiivatti tuota Lauraa
ny on kyllä sympatiat lajitoverin puolella
Pistähän pimpit suhisemaan :vampire:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30238336:Suolaiset muffinssit kuulostaa kyllä herkulliselta . Voisi vaikka viikonloppuna pistää leipomon pystyyn.
Ja iltaa :wave:. Se voisi olla kahvee aika kohta.
Joka päivä :ashamed:Pistähän pimpit suhisemaan :vampire: