Laittaa "limat" liikkeelle .
luin että ilmat mutta taitaa päteä niinkinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30238452:Laittaa "limat" liikkeelle .
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30238452:Laittaa "limat" liikkeelle .
JaahasAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30238452:Laittaa "limat" liikkeelle .
Aina kannattaa kokeillaMulla ei ole kuumetta. Mutta töissä olen heilunut. Ei viitti pois olla.
Mutta jos varmuuden vuoksi käyttää sitä keinoa.
Aina kannattaa kokeilla
Monta kertaa
Meil on Samsungin öö..8 tuumanenkohan se on? En oo varma.Lauralle halaus, parannu pian.
Onkos kellään tablet-tietokenetta, mikä merkki, mihin käytät ?
Kannattaako ostaa?
Meillä on hyvä pöytätietokone ja lumian nettiä käytän paljon.
Lähetä se ukkokulta tänne, mie kaipaisin höpötysseuraa ko ämpäriki karkas vaikka kerrankin ko olin juttutuulella eikä se ärsyttänyt mua yhtään! Sika.Mä tein 13h työpäivän ja kun tulin kotiin koko päivän yksin ollut ukkokulta alkoi samantien höpöttää taukoamatta. Miksen mä saa mököttää ihan rauhassa itsekseni, en oo sitten yhtään juttutuulella!
Sano sille että nyt ei jaksa jutella. :hug:Mä tein 13h työpäivän ja kun tulin kotiin koko päivän yksin ollut ukkokulta alkoi samantien höpöttää taukoamatta. Miksen mä saa mököttää ihan rauhassa itsekseni, en oo sitten yhtään juttutuulella!
Eikös se joskus siltä tunnu, että henki lähtee .luin että ilmat mutta taitaa päteä niinkin
Ei se usko. Jos se ei puhu se laulaa. Sanoin että mä en nyt jaksa niin oli toista minuuttia hiljaa.Sano sille että nyt ei jaksa jutella. :hug:
Ei se usko. Jos se ei puhu se laulaa. Sanoin että mä en nyt jaksa niin oli toista minuuttia hiljaa.
täällä ne ei tule lukemaan vaan lähettää vaan lapunpitäis nostaa pesukone ja kuivuri pöntön yli että vesilaitoksen herra pääsee lukeen vesimittarin huomenna. eihän noita yksin pirukaan nosta. eli taas roikutaan koneitten päällä ja räpsitään kuvia. sit katotaan mihin osuu mittarikuva ja printataan ja teipataan ulkooveen. viime vuonna toimi, toivottavasti nytkin.
Höhlä mies.Ei se usko. Jos se ei puhu se laulaa. Sanoin että mä en nyt jaksa niin oli toista minuuttia hiljaa.
:O järkyttävä kysymys. Ei pysty edes käsittelemään moista :|.Paljonko teille pitäis maksaa että harrastaisitte seksiä timo soinin kanssa?
Ottaisin mielummin kolme ebolaa.Paljonko teille pitäis maksaa että harrastaisitte seksiä timo soinin kanssa?
aika paljon ja riippuis vähän siitäkin että miten päinPaljonko teille pitäis maksaa että harrastaisitte seksiä timo soinin kanssa?