The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Ämpäri viipyi lapsenpalautusreissulla tunnin. Eikä alkanu vituttamaan, pysyispä tää näin. Pyysin anteeksi jos oon sen mielestä tarpeettomasti ärissyt siitä että se on raahannu puolikasta sille hoidolleen näytille, ja se sano että ymmärtää kyllä ja pitää jatkossa matalaa profiilia.
Ilmeisesti ovat myös etenemässä piakkoin seurusteluhommeleihin, ja sovittiin että vakavoituvat ihan rauhassa ennen kun puolikasta sekoitetaan siihen mukaan. Toivotin niille kaikkea hyvää ja kerroin toivovani että se on kiva tyttö.

Mutta se ei vastannut mun onnentoivotuksiin millään tavalla vaan halas mua tosi kauan ja oli vaan hiljaa. Wad is dis?
 
Ipad:n en osta, jotain muuta etsin, eipä tuolla ole kiire. :)
Ei vaan viitti aina aukasta pöytäkonetta, kännykän netti on muuten ok, mutta sais olla isompi näyttö.
 
Mä tein 13h työpäivän ja kun tulin kotiin koko päivän yksin ollut ukkokulta alkoi samantien höpöttää taukoamatta. Miksen mä saa mököttää ihan rauhassa itsekseni, en oo sitten yhtään juttutuulella!
 
IhQ
Lauralle halaus, parannu pian.

Onkos kellään tablet-tietokenetta, mikä merkki, mihin käytät ?
Kannattaako ostaa?
Meillä on hyvä pöytätietokone ja lumian nettiä käytän paljon.
Meil on Samsungin öö..8 tuumanenkohan se on? En oo varma.
Mut se versio johon saapi sim-kortin/netin.
Ihan ok, käytetään netin selaamiseen, kirjojen lukemiseen, pelaamiseen (lapsilla on jotain lemmikinhoitopelejä, miulla pasianssi/timanttipeli tms.)
Onhan se kätevä kun saa kuljetettua mukana, helpompi selata kun on isompi näyttö vrt.kännykkä.
 
kahvikirahvi
Mä tein 13h työpäivän ja kun tulin kotiin koko päivän yksin ollut ukkokulta alkoi samantien höpöttää taukoamatta. Miksen mä saa mököttää ihan rauhassa itsekseni, en oo sitten yhtään juttutuulella!
Lähetä se ukkokulta tänne, mie kaipaisin höpötysseuraa ko ämpäriki karkas vaikka kerrankin ko olin juttutuulella eikä se ärsyttänyt mua yhtään! Sika.
 
pitäis nostaa pesukone ja kuivuri pöntön yli että vesilaitoksen herra pääsee lukeen vesimittarin huomenna. eihän noita yksin pirukaan nosta. eli taas roikutaan koneitten päällä ja räpsitään kuvia. sit katotaan mihin osuu mittarikuva ja printataan ja teipataan ulkooveen. viime vuonna toimi, toivottavasti nytkin.
 
pitäis nostaa pesukone ja kuivuri pöntön yli että vesilaitoksen herra pääsee lukeen vesimittarin huomenna. eihän noita yksin pirukaan nosta. eli taas roikutaan koneitten päällä ja räpsitään kuvia. sit katotaan mihin osuu mittarikuva ja printataan ja teipataan ulkooveen. viime vuonna toimi, toivottavasti nytkin.
täällä ne ei tule lukemaan vaan lähettää vaan lapun

ite luin ja ilmoitin tuloksen netissä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä