The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...jees, ihan samanlainen peruspohjan ohje meilläkin on, mitä Spencerillä, ja tohnhan voi sitten laittaa makuja ja mausteita just sen oman mieltymyksen mukaan. Ja noi on niin helppotekosia, että tosiaankin muksukin osaa tehdä :)

Suolaisia tuorejuustojakin voi tohon taikinapohjaan laitella, vähentää sitten hiukan muiden nesteiden määrää....
 
Spencer Hastings
Mäkin suosittelen sellaista silikonivuokaa, mutta hanki sellainen jossa on vaikka kahdeksalle keskikokoiselle paikka. Mulla on kuudelle isolle, ja ne on liian isoja ja jää aina ruman muotosiksi. Ja sitten paperivuoalla ne jää sellaisiksi säälittäviksi litoiksi, kuten ruokahaasteestakin näkee :D

Vika voi tosin olla, ja varmaan onkin, leipurissa.
 
  • Tykkää
Reactions: krut
Mäkin suosittelen sellaista silikonivuokaa, mutta hanki sellainen jossa on vaikka kahdeksalle keskikokoiselle paikka. Mulla on kuudelle isolle, ja ne on liian isoja ja jää aina ruman muotosiksi. Ja sitten paperivuoalla ne jää sellaisiksi säälittäviksi litoiksi, kuten ruokahaasteestakin näkee :D

Vika voi tosin olla, ja varmaan onkin, leipurissa.
Joo, todellakin - semmonen vuoka missä on keskikokoiset syvennykset ja se kahdeksan setti on hyvä. Isot on liian isoja ainakin noihin suolaisiin, koska noi muffinssit on tosi ruokaisia ja täyttäviä.

Meillä on noita tehty myös ihan synttäreillekin ja silloin olen tehnyt ne niihin paperisiin vuokiin mutta siten että niitä vuokia on ollut kahdet päällekkäin, jotta taikina sais sitä kaipaamaansa tukea eikä lätsähtäis miten sattuu....tosin tuurillaanhan ne laivatkin :D
 
  • Tykkää
Reactions: krut
Spencer Hastings
Mulla oli eilenkin kaksi paperia päällekäin ja silti ne alko uhkaavasti leviämään :D


Eeeeeeeeeeeei, mulla ois tänään fysiikan kurssi :( Koko koulu on vielä toisella puolella kaupunkia ja en mitenkään jaksais kävellä viittäkymmentä metriä metrolle, siitä kymmenen metriä sporalle ja sporalta vielä 100m koululle oppimaan ilmaiseksi. Miksi länsimaista ihmistä kohdellaan näin?
 
Mulla oli eilenkin kaksi paperia päällekäin ja silti ne alko uhkaavasti leviämään :D


Eeeeeeeeeeeei, mulla ois tänään fysiikan kurssi :( Koko koulu on vielä toisella puolella kaupunkia ja en mitenkään jaksais kävellä viittäkymmentä metriä metrolle, siitä kymmenen metriä sporalle ja sporalta vielä 100m koululle oppimaan ilmaiseksi. Miksi länsimaista ihmistä kohdellaan näin?
:D - no se poikkeus ja Murphy vahvistaa sen säännön. Ja mulla on ainakin tasan tarkkaan niin, että jos oikein on pakkopakko onnistua hienosti ja mahtavasti, niin ei tasan tarkkaan mene niin :D. Eli vähän kun vetää vasemman käden kautta, niin...

Äyh, sullahan on jo heti ulko- ovelta lähtien yhtä fysiikan kurssia - se on tuplarehkimistä tiedossa sitten :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Huomenta murut ja ihanaa syksyistä päivää :heart:

Ihanaa kun ei kovia kipuja, ainakaan nyt olkapäässä. Kortisoni alkoi auttamaan jo illalla.
 
Tuokaa niitä muffineja kuolevalle! :'( en saa tehtyä syömistä. Kävin lääkärissä ja sain kolme päivää saikkua. Serpit huitelee sadassa, kuumetta on 38-39, mutta ei mitään flunssaa. Koskee vaan keuhkoihin kun koittaa hegitellä. Huomenna meen uusiin labroihin ja lääkärille, lekuri epäilee keuhkokuumetta.
 
kahvikirahvi
Tuokaa niitä muffineja kuolevalle! :'( en saa tehtyä syömistä. Kävin lääkärissä ja sain kolme päivää saikkua. Serpit huitelee sadassa, kuumetta on 38-39, mutta ei mitään flunssaa. Koskee vaan keuhkoihin kun koittaa hegitellä. Huomenna meen uusiin labroihin ja lääkärille, lekuri epäilee keuhkokuumetta.
Apua eihän. Mme voin tehä sulle vaikka kakskymmentä muffinia kunhan paranet :hug::
 
kahvikirahvi
Oon niin varma että äiti soittaa mulle illalla kun oon menossa nukkumaan. Ja mulle tuli äsken morkkis koska tuntuu että oon liian vähännpuolikkaan kanssa ku se on tarhassa ja isällään ja kaikkee. Nyyh.


Juon aamukahvia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä