Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30233803:
Niin, jonkun pari sataa euroa - ei siis saa tonnia vaunuihin. Tämähän oli se alkuperäinen aihe. Mutta nyt on jo päästy - aivan kuten ennustin - keskustelun siihen vaiheeseen, että sossusta ei pitäisi saada enää sitä pientäkään summaa niihin vaunuihin
Tämä lienee ollutkin kokoomuspoliitikon perimmäinen tarkoitus.
14400 euroa kahdessa vuodessa. Johan tolla muutamat vaunut ostaa.
Oikeasti. Mun mielestä on hienoa ja upeaa, että suomessa autetaan ihmisiä elämään inhimillisissä oloissa ja pidetään niistä huolta, kun ne ei itse kykene. Mulla ei ole mitään sitä vastaan.
Sitä vastaan mulla on, että kaikkea tätä käytetään törkeästi hyväksi. Tullaan kertomaan, miten MULLA on oikeus ja miksi mulla ei ole oikeutta saada kaikeka sitä, mitä mehiläisen lääkäritkin saa. Eikä se ole keneltäkään pois ja yhteiskunnan KUULUU ja kyllä meillä on OIKEUS!
Ei se nyt niin ole. Sori vaan, mutta vaikka olen sen usein kuullut, miten niillä, jotka oikeasti tuon kaiken maksaa, ei ole oikeutta odottaa minkään tason kiitollisuutta niiltä, joita kannatellaan verovaroin, niin mä olen kyllä täysin erimieltä.
Kyllä jumaliste ihmisen pitäis jonkintason kiitollisuutta siitä osoittaa, että sitä pidetään pystyssä yhteiskunnan varoin sensijaan, että huudetaan tuolla miten mulla on OIKEUS!
Kiitämättömyys pistää vituttamaan.