NHAlkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30229984:Nyt mä meen yrittään unen metsästystä. :wave:
NHAlkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30229984:Nyt mä meen yrittään unen metsästystä. :wave:
3 mitä? Onks mun aivot ihan räkäset kun en ymmärrä.vähän sama ko jos olis ihan pikkusen vaan raskaana
ja 3 sain pysymään
3 palavimuikkua sain sotkematta pysymään vatserin ruispuikulan selässä3 mitä? Onks mun aivot ihan räkäset kun en ymmärrä.
Taidan säästää osan huomiselle Neljä sain.et haista
piän tosissaan kovana hommana ja epäilen että multa jäis tekemäti
juu, ei makiaa mahan täyvveltäTaidan säästää osan huomiselle Neljästi sain.
Mahan täydeltä banaanilastuja ja manteleita, tuli nälkä enkä oikein tienny mitä olisin syöny niin näitä on kiva napostella.juu, ei makiaa mahan täyvveltä
parasta on hyvä päivä eessä päin
Hyvä kun laitoit ton viestinumeron, aloin jo epäillä et mä hourin jotain.3 palavimuikkua sain sotkematta pysymään vatserin ruispuikulan selässä
ei vissiin pitäis kommentoida kahtaa asiaa yhdessä viestiisäHyvä kun laitoit ton viestinumeron, aloin jo epäillä et mä hourin jotain.
Ei ainakaan mulle, kun ei näköjään aivokapasiteetti riitä ymmärtämään sitäei vissiin pitäis kommentoida kahtaa asiaa yhdessä viestiisä
yleensähän en niin tee
saatto tällä kertaa olla syytä niin sysissä jos sepissähiEi ainakaan mulle, kun ei näköjään aivokapasiteetti riitä ymmärtämään sitä
Repesin ihan sikana ko hoksasin että kela maksaa postimaksun on ruotsiksi "fpa betalar portot.
Kelan portot
fpa... fapfapfapfapRepesin ihan sikana ko hoksasin että kela maksaa postimaksun on ruotsiksi "fpa betalar portot.
Kelan portot
fpa... fapfapfapfap
Kysyin tsadilaiselta onko sillä salainen perhe tai tyttöystävä ko se on aina niin kiireinen ja kaikkee, eikä se vastannu mun viestiin...
..ennenko 55 min kuluttua. Sitte se kerto että oli tehny ennätyksen jossain kännykkäpelissä. Onko reilua häh, mie jo ehin kuvitella että nyt tuli busted ja ei kehtaa vastata enää. (vastas se siihen kysymykseenkin, mut toi peliennätys oli oleellisempi tieto).
Hei, se olen mie jolla on piiiiiiitkä sytytyslanka.... tai sitte sillä on piiiitkä sytytyslanka ja kestää aikaansa keksiä vedenpitävä meriselitys?
Sellasia ne ruåttalaiset on
Fapping portot
Sitten kannattaa olla uudestaan yhteydessä opeen tai äitiin.Laitoin kuopuksen opelle viestiä, josko se tietäis paremmin miten toimia.
Pelkään että jos pojan äidille sanotaan ja hän sitten (ehkä) ottaa asian pojan kanssa puheeksi niin auttaako se, vai pahentaako vaan tilannetta kun hänen toimistaan on kielitty eteenpäin..: /