The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Fyysisesti ihan hyvä, henkisesi krooninen vitutus. :D
Mites sulle?
Täällä on nyt jos jonkinmoista emotionaaista kriisiä meneillään mutta ei kai tässä oikeasti oo valittamista. Kovasti koitan mietiä millekkä sitä alkais ja mitä elämällään tekis.

Tiivistettynä vois sanoa että olen onnellinen ja mulla on sisäinen rauha, mutta oon ihan pallo hukassa elämäni kanssa :D
 
kahvikirahvi
Oiiih :heart:...toihan on aivan ihanaa, että on noinkin mahtava kaveri sun elämässäs. Ja käsittämättömän avarasydäminen kuitenkin, kun ei lähtenyt odottamaan kuitenkaan sulta mitään vaan halusi sun tietää, että lähelläsi on ihminen, joka on valmis tekemään vuoksesi paljon.

Ja - eihän sitä koskaan ikinä tiiä :rolleyes:...siunattu olet kaveristasi :).
No onhan meillä yhteistä taivalta lähes kymmenen vuotta takana niin ihmehän tuo olisi jos nyt häviäisi kun kaikki on hyvin. Valmis tekemään vuokseni paljon, kyllä. Se lainas naapurinsa autoa tullakseen tänne yks kerta kahdelta aamulla kun soitin sille hädissäni. Ja mie autan sitä mitä pystyn, lähinnä ostelen sille jotain pieniä juttuja mitä tiedän sen tarviivan sillon ko sillä on tiukka rahatilanne.

On se laadukas ihminen, siunauksesta olen samaa mieltä :) (vaikka en uskokaan tohon Eihän sitä ikinä tiiä-kohtaan)
 
  • Tykkää
Reactions: krut ja FreezeCat
mullahi pikkusen meinaa huikoa

josko sitä jonku palavimuikun sais pysymään ruikkarin päällä
Mä tässä jo suunnittelen josko söis vielä vähän lisää.. ettei vaan pääse laihtumaan ;) Mulla meinaa ilmeisesti olla tekemisen puutetta.. oon tehny kolme eri ruokaa tänään.. Toki mun sisko tuli myös syömään, mut kuitenkin. Meinasin josko nuista olis jääny huomisellekin, mut heikolta näyttää. ( tai periaatteessa kaksi, kun aamupalaksi meni vain paistinperunat pekonilla.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä