No se olis ollu niin yllättävää että olisin pyörtyny järkytyksestäKitaramies?!
No kyllähän sä varmaan näet että onko siinä joku linssi jossain?mistä mä muuten tiedän onko mulla tässä koneella weppikameraa ja jos olis niin miten se toimis? en mä kyllä sellasia käyttäis mutta pitääkö olla erikseen se mötikkä eli kamera vai onko mulla täs sisäiseti joku kamera?
läppäri vai pöytäkone?mistä mä muuten tiedän onko mulla tässä koneella weppikameraa ja jos olis niin miten se toimis? en mä kyllä sellasia käyttäis mutta pitääkö olla erikseen se mötikkä eli kamera vai onko mulla täs sisäiseti joku kamera?
No katos vaan...niin olikin ja mä näjyin ruudulla..IIks! Kauhee paniikki et eikai se jäänyt päälle mitenkään.En mä mitään kyllä tajunnut niistä ,taisin räpätä jonkun kuvankin...sit siinä oli videokameran kuva.ja joku ratas kuva. Sitä en vaan tajua et miten sen kautta voi vaikka jutella jonkun kanssa..?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30228869:"Suljen silmät, kuvittelen et lennän. Mun täytyy luottaa ja antaa vaan mennä. Vaikka en tiedä haluatko sä enää, mut jos sä tahdot niin kauan tää elää"
Äärirajoille.
Tinku sieltä tietokoneen ohjelmista pitäs löytyä webcam tai e-cam. Eikä siihe tarvii ladata mitää ohjelmaa, et se toimii, vaan pitäs toimii ihan suoraan.
Jos sä haluut jutella jonkun kanssa nii sitte sun pitää ladata skype. Mut sekin on helppokäyttönen ja skypellä pystyy keskustelemaan ilman kuvaakin, vähän kuin messengeri olis En usko että se sulle jäi päälle. Ne kuvat löytyy jostain omista tiedostoista joo sä voit ottaa sillä videokuvaaNo katos vaan...niin olikin ja mä näjyin ruudulla..IIks! Kauhee paniikki et eikai se jäänyt päälle mitenkään.En mä mitään kyllä tajunnut niistä ,taisin räpätä jonkun kuvankin...sit siinä oli videokameran kuva.ja joku ratas kuva. Sitä en vaan tajua et miten sen kautta voi vaikka jutella jonkun kanssa..?
Joo nyt sun kasvot näkyy tossa sun avatarin vieressä. Moi!No katos vaan...niin olikin ja mä näjyin ruudulla..IIks! Kauhee paniikki et eikai se jäänyt päälle mitenkään.En mä mitään kyllä tajunnut niistä ,taisin räpätä jonkun kuvankin...sit siinä oli videokameran kuva.ja joku ratas kuva. Sitä en vaan tajua et miten sen kautta voi vaikka jutella jonkun kanssa..?
ens ookkin kaunis...Joo nyt sun kasvot näkyy tossa sun avatarin vieressä. Moi!
no mitäs hyötyy kamerasta on jos pitää ladata skype jutusteluu varten?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30228900:Jos sä haluut jutella jonkun kanssa nii sitte sun pitää ladata skype. Mut sekin on helppokäyttönen ja skypellä pystyy keskustelemaan ilman kuvaakin, vähän kuin messengeri olis En usko että se sulle jäi päälle. Ne kuvat löytyy jostain omista tiedostoista joo sä voit ottaa sillä videokuvaa
Sillä kameralla näkyy se kuva keakuatelussa..no mitäs hyötyy kamerasta on jos pitää ladata skype jutusteluu varten?
onpas monimutkasta. no enpä sillä nyt ole jutustamassakaan...kunhan ajattelin et jos vaikka joskus kaukon kanssa jutustelis niin näkis naamankin.Sillä kameralla näkyy se kuva keakuatelussa..
Hyvä idea mutta arvaa kiinnostaako? Yksinäisyys ja ahdistus vie voiton.Suosittelen vapaailtoihin: Sixpack kiitos!