Tere pk :wave: Mikä vointi?
Täällä on nyt jos jonkinmoista emotionaaista kriisiä meneillään mutta ei kai tässä oikeasti oo valittamista. Kovasti koitan mietiä millekkä sitä alkais ja mitä elämällään tekis.Fyysisesti ihan hyvä, henkisesi krooninen vitutus.
Mites sulle?
Hyvä ! Olet sen ansainnutkin.Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30229844:Niin joo ja tapaus kokki, mapit suljettu ja kaikki selvitetty. Nyt ei enää tarvi pelätä. Nyt alkaa uusi toivon mukaan onnellisempi vaihe mun elämässä.
:heart:Hyvä ! Olet sen ansainnutkin.
Öitä ja kauniita unia! :wave:Mää rupeen lähtee nukkumaan pikkuhiljaa joten nati nati kaikille:kiss:
mikä kieli?Otin urakakseni kirjottaa yhen bändin levyn biisien sanat ylös ko niitä ei ole saatavilla missään, hitto mikä urakka. Kolme biisiä olen kuunnellu kelaten ja pausettaen ja kirjoittaen. 7 jäljellä
No onhan meillä yhteistä taivalta lähes kymmenen vuotta takana niin ihmehän tuo olisi jos nyt häviäisi kun kaikki on hyvin. Valmis tekemään vuokseni paljon, kyllä. Se lainas naapurinsa autoa tullakseen tänne yks kerta kahdelta aamulla kun soitin sille hädissäni. Ja mie autan sitä mitä pystyn, lähinnä ostelen sille jotain pieniä juttuja mitä tiedän sen tarviivan sillon ko sillä on tiukka rahatilanne.Oiiih :heart:...toihan on aivan ihanaa, että on noinkin mahtava kaveri sun elämässäs. Ja käsittämättömän avarasydäminen kuitenkin, kun ei lähtenyt odottamaan kuitenkaan sulta mitään vaan halusi sun tietää, että lähelläsi on ihminen, joka on valmis tekemään vuoksesi paljon.
Ja - eihän sitä koskaan ikinä tiiä ...siunattu olet kaveristasi .
mullahi pikkusen meinaa huikoaAlkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30229945:Naudan paistia, pekonia, sipulirenkaita ja Olympia sulatejuustoa...mulla on iltapala aika
Enklanti.mikä kieli?
ei ristus, toihan on ihan hirvee urakkaEnklanti.
Mä tässä jo suunnittelen josko söis vielä vähän lisää.. ettei vaan pääse laihtumaan Mulla meinaa ilmeisesti olla tekemisen puutetta.. oon tehny kolme eri ruokaa tänään.. Toki mun sisko tuli myös syömään, mut kuitenkin. Meinasin josko nuista olis jääny huomisellekin, mut heikolta näyttää. ( tai periaatteessa kaksi, kun aamupalaksi meni vain paistinperunat pekonilla.mullahi pikkusen meinaa huikoa
josko sitä jonku palavimuikun sais pysymään ruikkarin päällä
vähän sama ko jos olis ihan pikkusen vaan raskaanaJos mä vaan ihan vähän kuolen, niin ei kai se haittaa?
Haistanko sarkasmia?ei ristus, toihan on ihan hirvee urakka
et haistaHaistanko sarkasmia?
Toinen laulaja on ranskalainen ja toinen suomalainen.