Sannan suosion salaisuus?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen minä. Häpeäkseni on tunnustettava, että äänestin Tarja Halostakin peräti kaksi kertaa. Nyt harmittaa, että olin niin typerä..
Oletan, että olit fiksumpi nuorempana. Äänestin Tarjaa molemmille kausille ja olen siitä ylpeä ja kiitollinen. Näin ennen paljon unia, joissa juttelin Tarjan kanssa.
En ole käynyt tilaisuuksissa, joihin hän osallistui.
 
vierailija
Luuletko tosissasi, että Sanna seuraa tätä palstaa lennoillaan?
Yle aamussa on tänään vieraana Someturvan toimitusjohtaja.
Yritä sinäkin päästä irti somekoukusta ja Sanna-maniastasi.
Heräsin yöunilta, ja mielessäni soi laulu Tammerkosken sillalla.
Lauloin laulua, ja sitten googletin sanat. Laulu ehkä johtui siitä, että olen kommentoinut tähän ja moneen muuhunkin Sanna-ketjuun tällä palstalla.
Toivottavasti tämä viesti on viimeinen, enkä käy lukemassa mahdollisia reaktioita viestiini. Olen vain vierailija kuten olen aina ollut somepalstoilla.
Moi Sanna 😄. Älä enää nolaa itsesi enempää kun olet jäänyt kiinni.

Ex-demari
 
vierailija
”Kirjassa kerrotaan, että Sanna Marin edisti positiivisesti Suomen maakuvaa. Kuvassa pääministeri ottaa vastaan Yhdysvaltojen ulkoministerin Anthony Blinkenin Valtioneuvoston linnassa 2023. KUVA: SEPPO KÄRKI / IS
ROOLI OLI myös pääministeri Sanna Marinilla(sd), joka edisti Suomen maakuvaa.
Maakuvamme sai erityistä vauhtia myös pääministeri Sanna Marinin bilevideoista, jotka levisivät tietysti myös Yhdysvaltoihin. Seattlessa lentokentän turvavirkailija veti spontaanisti kättä lippaan ja totesi maamme pääministerin maailman kauneimmaksi naiseksi. Samanlaista viestiä tuli muualtakin. Jos vastaava tunnettuuskampanja olisi pitänyt ostaa mainosaikana, olisi varmasti puhuttu jopa sadoista miljoonista.”
 

Yhteistyössä