Noin mäkin tekisin jos vaan löytyis jostain muualtaOnko se sovittu kauan sitten? Mun mielestä pitäköön tunkkinsa ja ostaisin sen leffan muualta.
Laitappa jossain vaiheessa joku kuvaHitsi mää oon malttamaton. Nyt ne gerbu vaavit on jo meillä. Kolme nassua. (Pitihän se kolmas ottaa kun se ois jäänyt muuten yksin :snotty
Tyttöjä vai poikia? Minkä värisiä? :heart: Gerpsut on ihanimpia pikkujyrskiä!Hitsi mää oon malttamaton. Nyt ne gerbu vaavit on jo meillä. Kolme nassua. (Pitihän se kolmas ottaa kun se ois jäänyt muuten yksin :snotty
Ei tasan ollut |O. Se oli ihana. Jos kitaramies ei ymmärrä hyvän päälle syököön ämpärillisen paskaa :kieh:.Ei oo vieläkään kuulunu. Tais olla paska lahja :'(
Mitäs muita reseptejä olet suunnitellut kokeilevasi?mää sain nyt sen purkituslaitteiston
teen aluksi erän tomaattimuikkuja, saapa nähä miten äijjän käy
mitä tarkottaa ämpäriAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30212728:Ei tasan ollut |O. Se oli ihana. Jos kitaramies ei ymmärrä hyvän päälle syököön ämpärillisen paskaa :kieh:.
No älä nyt ,eihän se välttämättä ole edes hakenut sitä vielä...vai menikö se suoraan kotiin asti? varmasti tykkääEi oo vieläkään kuulunu. Tais olla paska lahja :'(
Ämpäri on sama kuin sankko. Joskin ämpäri saattaa tässä yhteydessä vihjata johonkin henkilöönkin .mitä tarkottaa ämpäri
:O :O :OIltaa!
Hyi hui kauhee kuin vähän mä oon jaksanut raahautua palstaileen :O
Ja nyt alko viel BB ni ei kerkee senkään vertaa :ashamed: :snotty:
Eiko noutaa pitää. En kestä tätä jännitystä.No älä nyt ,eihän se välttämättä ole edes hakenut sitä vielä...vai menikö se suoraan kotiin asti? varmasti tykkää
on nauru saarella kuulemma ympäripyöreä. Noh mulle se on veden kantoteline sillon ku mökille pääsee yleensä viellä monikossa hahaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30212743:Ämpäri on sama kuin sankko. Joskin ämpäri saattaa tässä yhteydessä vihjata johonkin henkilöönkin .
Ööhm, noo, niin no :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30212746::O :O :O
Meinaatko, että valitset BB:n ennen meitä :snotty:.
no ainaski savumuikkuja ja muitakin kaloja mitä sattuu kohtuuhintaan olevan kaupanAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30212729:Mitäs muita reseptejä olet suunnitellut kokeilevasi?
Nonni,eli se ei ole sitä vielä edes hakenut. Onko sulla se seurantakoodi et voit seurata sen paketin kulkua? siitähän sä näät millon se on lunastanut sen ulos.Eiko noutaa pitää. En kestä tätä jännitystä.
Hirveksen lihoja *kuolaa*no ainaski savumuikkuja ja muitakin kaloja mitä sattuu kohtuuhintaan olevan kaupan
hirvenlihoja tietysti myös
Voi se olla myös pissaämpärikinon nauru saarella kuulemma ympäripyöreä. Noh mulle se on veden kantoteline sillon ku mökille pääsee yleensä viellä monikossa haha
Toisaalta sie voit tiivistää koko meiningin meille . Kerrot aina kun peitto on heilunut, ne on ryypännyt holtittomasti jne.Ööhm, noo, niin no :snotty:
Katsos kun sijoittanut huimat 33 egee,
niin täytyyhän sitä, krhm, koko rahan eestä tuijottaa :ashamed:
jo kysyy näilt koohoilta jackassissä.Ämpärin paskaa syöminen olis kyllä aika julmaa. En mie sitä toivois kenellekään.
Tyhmästä päästä todellakin kärsii koko kroppa |O.Hirveksen lihoja *kuolaa*
Voi miksi en valinnut metsästävää miestä :'(
Riippuen tietysti mitä metsästääHirveksen lihoja *kuolaa*
Voi miksi en valinnut metsästävää miestä :'(