The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Ihanaa huomenta! Nukuin pienet piristävät päiväunet. Nyt on ihanan reipas ja raikas olo. Ihan semmonen niinkuin olisin vastasyntynyt mörrimöykky, joka on juuri revitty kesken synnytyksen kuolleen äitinsä perseestä imukupilla.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kotona ollaan, kävin kaupassa samalla. olipa ihana hammaslääkäri ja hoitaja. :heart:
Mulle on aina vaikeaa olla hammaslääkärissä, usein tulee nielemisreaktio ja hengitysvaikeuksia,mä oon hankala potilas välillä.
Ihanasti sai tämä parivaljakko rentoutumaan ja hoito sujui helpommin, vaikka välillä tuntui ettei happi kulje.
 
Meille muuttaa huomenna gerbu vauvoja :heart:

Pitää lähteä hakemaan jätti akvaario kohta. Kyllä mies hyppii tasajalkaa (ilosta :rolleyes:) näiden elukoiden kanssa. Terveisin pian viiden karvapallon äiti :vampire:

Mut on se kolme vähempi kun viime vuonna karvaisia. Pitäiskö ostaa pari kaveria lisää??

Työsopimusta puhelimessa jatkettu pitkän matkan päähän.

Tässä tärkeimmät. Kettu kuittaa.
 
Hah, kerkesimpäs käydä kaupassa ja laittaa ruoan vakka kalenteri oli mukamas täynnä.:cool: Meillä syyään tänään pottumuussia nakkikastikkeella.:p
Ruoan jlk. olis sitten siirtymä työmaalle numero kaksi. Jospa ottais naperot matkaan ja fillarit kaikille alle, tulee päivän liikuntatarve täytettyä noilla pienillä mätisäkeilläkin.:D

Ovatpa muuten taas kantaneet selkävääränä uusia kirjoja joten iltahommana olis vielä päällystämistä. Son kivaa, sormet syyhyy jo valmiiks.=)

[video=youtube_share;bg1sT4ILG0w]http://youtu.be/bg1sT4ILG0w[/video]
 
Päivää,sateista sellaista:wave:

Mitä mun silmäni näkeekään Mirrinsilittäjäkin täällä=) Heippa vaan,kiva nähdä:kiss:

Mitäköhän tähän sadepäivään keksis,töissä oli niin kiirusta että ei huvittais evättä liikauttaa enää tänää.
 
kahvikirahvi
Ostin lapselleni pitkästä aikaa karkkia, muutaman namin sai valita irtokarkkihyllystä itse pussiin. Namuset jäi syömättä ja se tuli rohmuamaan meikäläisen kuivatut banaanit parempiin suihin. Onkohan tuo ihan terve?
 
Tuliha nukuttua melkein kahen tunnin päikkärit. :)

Meillä syötiin lounaalla chili con carnea ja päivälliseksi olis kai porkkanalettuja ja chili-broileripalleroita.
 
IhQ
No voi ny stana taas. Laitoin (jälleen kerran) kaverille fb:s viestiä että millos voitais nähdä, sillä on yks lasten dvd minkä haluisin ostaa (on jo aiemmin sovittu tuo osto ja esikoinen sitä leffaa jo kyselee) mutta, ei mitään vastausta!
Aiemmin on sentään lyhyesti selitelly/valitellu kiireitä yms yms. (ettei vaan tarvis nähdä) :headwall:
 
kahvikirahvi
No voi ny stana taas. Laitoin (jälleen kerran) kaverille fb:s viestiä että millos voitais nähdä, sillä on yks lasten dvd minkä haluisin ostaa (on jo aiemmin sovittu tuo osto ja esikoinen sitä leffaa jo kyselee) mutta, ei mitään vastausta!
Aiemmin on sentään lyhyesti selitelly/valitellu kiireitä yms yms. (ettei vaan tarvis nähdä) :headwall:
Onko se sovittu kauan sitten? Mun mielestä pitäköön tunkkinsa ja ostaisin sen leffan muualta.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä