40 km on oikeastaan aika lyhyt matkaPitkä matka on 40km suunta.
Reipas ajelija olet40 km on oikeastaan aika lyhyt matka
Toki riippuu tiestä, mutta mun näkökulmasta se on "lähellä". Eihän siihen mene kun vajaapuolituntia, jos ei joudu kaupungissa ajamaan. Ite oon tänään jo kerran käyny lähikaupungissa 40 km:n päässä ja vielä olis edessä toinen reissu.
Olipas hieno kuvausIhanaa huomenta! Nukuin pienet piristävät päiväunet. Nyt on ihanan reipas ja raikas olo. Ihan semmonen niinkuin olisin vastasyntynyt mörrimöykky, joka on juuri revitty kesken synnytyksen kuolleen äitinsä perseestä imukupilla.
Ja äärimmäisen realistinen.Olipas hieno kuvaus
Nyt muakin jänskättää ja se viesti siinä mukana ja se kuvaOMG kitaramies on päässy nyt töistä.
Onko se sovittu kauan sitten? Mun mielestä pitäköön tunkkinsa ja ostaisin sen leffan muualta.No voi ny stana taas. Laitoin (jälleen kerran) kaverille fb:s viestiä että millos voitais nähdä, sillä on yks lasten dvd minkä haluisin ostaa (on jo aiemmin sovittu tuo osto ja esikoinen sitä leffaa jo kyselee) mutta, ei mitään vastausta!
Aiemmin on sentään lyhyesti selitelly/valitellu kiireitä yms yms. (ettei vaan tarvis nähdä) :headwall: