The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huippis taas töllätty..nyt sitten tässä mietiskelen alkaisko kattoo 27 dresses-leffaa, oon sen kyllä jo kattonu joskus ja/tai sen BB:n sit kympiltä..
Hitto kun molemmat on melkosta hömppää. Vois nukkua senkin aikaa..
 
oonko mä jotenkin...sairas tai jotain kun mua häirittee jos mies on exänsä kanssa kavereita vielä...siis ymmärrän jos on lapsia joiden takia ollaan väleissä ja hyvissä väleissä mutta että jos ei ole lapsia...? musta kun tuntuu että oon varmaan ainoa maailmassa jota se häiritsee.Miksi sitten erota jos eron jälkeen ollaan bestiksiä....?
 
ikiuni
oonko mä jotenkin...sairas tai jotain kun mua häirittee jos mies on exänsä kanssa kavereita vielä...siis ymmärrän jos on lapsia joiden takia ollaan väleissä ja hyvissä väleissä mutta että jos ei ole lapsia...? musta kun tuntuu että oon varmaan ainoa maailmassa jota se häiritsee.Miksi sitten erota jos eron jälkeen ollaan bestiksiä....?
Mä olen 2 exän kaveri. Näen heitä harvoin.
 
Mun mielestä on ahdasmielistä jos ei salli kumppanin kaveruutta eksän kanssa.
Miksi ei?
En mä oikeestaan tiedä...mä olen mustasukkanen yleensä kumppaneistani.En siis mikään sairaalloisen mutta silleen vähän ja jotenkin häiritsee...ehkä tunnen oloni sit uhatuks...voihan sitä palata yhteen. Kun en tajua miksi erota ja pitää yhetyttä jos ei ole lapsia.
Kunhan tässä tuli mieleen kun rupesin miettii juttuja.
 
No tavallaan
En mä oikeestaan tiedä...mä olen mustasukkanen yleensä kumppaneistani.En siis mikään sairaalloisen mutta silleen vähän ja jotenkin häiritsee...ehkä tunnen oloni sit uhatuks...voihan sitä palata yhteen. Kun en tajua miksi erota ja pitää yhetyttä jos ei ole lapsia.
Kunhan tässä tuli mieleen kun rupesin miettii juttuja.
myös omistamisen tunteeseen että ei päästä irti ja ole onnellinen toisen puolesta. Mulla itellä oli joskus niin ei enään.
 
kahvikirahvi
En mä oikeestaan tiedä...mä olen mustasukkanen yleensä kumppaneistani.En siis mikään sairaalloisen mutta silleen vähän ja jotenkin häiritsee...ehkä tunnen oloni sit uhatuks...voihan sitä palata yhteen. Kun en tajua miksi erota ja pitää yhetyttä jos ei ole lapsia.
Kunhan tässä tuli mieleen kun rupesin miettii juttuja.
Vaikkasiksettä eksä on kiva ja ihana ihminen jolle on helppo puhua ja johon tukeutua hankalassa tilanteessa, vaikka maailmat ei sillä romanttisella puolella kohtaa, elämäntyyli ja mitä elämältä haluaa, ei yhdistä.
Ja lempiystävä on kaikesta huolimatta mun pitkäaikaisin ystävä, se tietää musta kaiken, sille voi kertoa kaiken. Ymmärretään toisiamme niin täydellisesti että pystytään lopettamaan toistemme lauseet.

Mie en kattelis hetkeäkään ketään joka näistä heittäytyis mustasukkaiseksi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä