korkeelta ni toinen ja matalla toinen joo jotenkin aina maalaan ulkovessan mökkeilyynEi ole mutta tuli vaan mieleen jos vaikka mökillä on ulkovessa eikä halua pimeässä mennä tai talvella tai yöllä niin voi pissata ämpäriin
Tai esim lapset.
Vai olisko siihen vati parempi
Tuli kirjotustyylistäs mieleen. Ei liittynyt ämpäriin. Mutta asutko?ämpäristä itä suomeen mut valase mua?
asustelen. Hmm mut toi itäsuomalaisuus jäi mietittyyään jatkas stooria ku dekkari astu esiinTuli kirjotustyylistäs mieleen. Ei liittynyt ämpäriin. Mutta asutko?
Maustetuissa hammaslangoissa ainakin lukee. Jos joku haluaa makua hampaiden väliin?Miksi hammastikut on maustettuja? Ostin semmosia tänään, paketissa ei lukenu mitään mutta joku piparminttuinen tai vastaava maku jää suuhun. Omituista.
En mä tiedäkorkeelta ni toinen ja matalla toinen joo jotenkin aina maalaan ulkovessan mökkeilyyn
mut minkä värinen vessa olis paras?
Mä olen 2 exän kaveri. Näen heitä harvoin.oonko mä jotenkin...sairas tai jotain kun mua häirittee jos mies on exänsä kanssa kavereita vielä...siis ymmärrän jos on lapsia joiden takia ollaan väleissä ja hyvissä väleissä mutta että jos ei ole lapsia...? musta kun tuntuu että oon varmaan ainoa maailmassa jota se häiritsee.Miksi sitten erota jos eron jälkeen ollaan bestiksiä....?
kuiteski puhuhumaan sateenkaaresta harmaa väri kertoo mistä ?En mä tiedä
Saman värinen kuin mökki?
Tai joku ruskea tai harmaa tai vaaleanvihreä tai punainen tai keltainen tai... tai...
mutta et ole bestis/erittäin hyvissä väleissä..?Mä olen 2 exän kaveri. Näen heitä harvoin.
Jotain pastaa.Mitä hyvää, helppoa ja nopeaa ruokaa tekis huomenna ?
En mä oikeestaan tiedä...mä olen mustasukkanen yleensä kumppaneistani.En siis mikään sairaalloisen mutta silleen vähän ja jotenkin häiritsee...ehkä tunnen oloni sit uhatuks...voihan sitä palata yhteen. Kun en tajua miksi erota ja pitää yhetyttä jos ei ole lapsia.Mun mielestä on ahdasmielistä jos ei salli kumppanin kaveruutta eksän kanssa.
Miksi ei?
Itseasiassa mie oon seurustellu lempiystäväni kanssa. Ja yks toinen eksä on kans tosi läheinen ja niin hyvä kaveri että on välillä käyny yökylässäkin.mutta et ole bestis/erittäin hyvissä väleissä..?
Menehän tohtorin puheille jos ei moinen herkeä :hug:.Taas alko yökkiminen. Nyt oksensin limaa. vittu.. :|
myös omistamisen tunteeseen että ei päästä irti ja ole onnellinen toisen puolesta. Mulla itellä oli joskus niin ei enään.En mä oikeestaan tiedä...mä olen mustasukkanen yleensä kumppaneistani.En siis mikään sairaalloisen mutta silleen vähän ja jotenkin häiritsee...ehkä tunnen oloni sit uhatuks...voihan sitä palata yhteen. Kun en tajua miksi erota ja pitää yhetyttä jos ei ole lapsia.
Kunhan tässä tuli mieleen kun rupesin miettii juttuja.
Harmaa ja ruskea on ehkä sellaisia huomaamattomampia, en tiedäkuiteski puhuhumaan sateenkaaresta harmaa väri kertoo mistä ?
vaaleanvihreet onko ne sun silmien väri?) entäs tai?
Kiinnostaa ihmisten vvalinnat
Vaikkasiksettä eksä on kiva ja ihana ihminen jolle on helppo puhua ja johon tukeutua hankalassa tilanteessa, vaikka maailmat ei sillä romanttisella puolella kohtaa, elämäntyyli ja mitä elämältä haluaa, ei yhdistä.En mä oikeestaan tiedä...mä olen mustasukkanen yleensä kumppaneistani.En siis mikään sairaalloisen mutta silleen vähän ja jotenkin häiritsee...ehkä tunnen oloni sit uhatuks...voihan sitä palata yhteen. Kun en tajua miksi erota ja pitää yhetyttä jos ei ole lapsia.
Kunhan tässä tuli mieleen kun rupesin miettii juttuja.
Ei olla bestiksiä.mutta et ole bestis/erittäin hyvissä väleissä..?
Kai se pitää mennä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30213086:Menehän tohtorin puheille jos ei moinen herkeä :hug:.