valmiina pakettina. erikois liikkeestä sitten eri makuja pavuissa afirkasta ja maailman ääristä,.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30202558:Pauligin Brazil. Ei siis mikään uutuus eikä erikoisuus. Vaan minun mielestäni parasta kahvia mitä ruokakaupasta saa. Mieluiten otan papuina ja jauhan itse kotona.
Ihan juurikin näin .mää käsitin että kyöpsykkä ostaa paahdettuja papuja ja jauhaa ne itte?
maistettu et nyt on pakko ostaa kaupasta lakritsiteetä en oo koskaan niimpä maistan. Kiitos uudesta jutusta vaikka vähän tv shop mainos olikin piru mainokset vieköön grrEnpä ollu miekään kuullut lakritsateestä, ennen kuin joku vinkkas siitä. Hyvää on, mie en kahvia juo enää seitsemän jälkeen.
Tinkullini, tässäpä kuppi teetä (ojentaa kisukuppia )
Joskus tulee erikoisliikkeestä ostettua kanssa kokeiluun eri makuja. Siihen kylkeen sitten muutama käsintehty suklaakohvehti niin nautinto on kerrassaan herkullinen .valmiina pakettina. erikois liikkeestä sitten eri makuja pavuissa afirkasta ja maailman ääristä,.
kiitos=) Kupillinen maistuuEnpä ollu miekään kuullut lakritsateestä, ennen kuin joku vinkkas siitä. Hyvää on, mie en kahvia juo enää seitsemän jälkeen.
Tinkullini, tässäpä kuppi teetä (ojentaa kisukuppia )
sillon tällön uusia makui voi löytää helmen. Noh mikäs suklaakonvehti after eight?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30202591:Joskus tulee erikoisliikkeestä ostettua kanssa kokeiluun eri makuja. Siihen kylkeen sitten muutama käsintehty suklaakohvehti niin nautinto on kerrassaan herkullinen .
Nainen.No heiii, sähän oot aivan uskomaton virtuoosi :heart:!
Vaikuttavaa .
...mulla ei varsinaista takarajaa ole, kun univammanen muutenkin olen :snotty: mutta tietoisesti olen jättänyt illalla kahvin juomisen vähemmälle, kun tahtoo tuota myrkkyä mennä muutenkin päivän aikana liikaakinMulla takaraja kahville 20.30.
ja Juhla Mokkaa
Vähän kyllä välillä kyllästyttää että voisi jotain muutakin joskus kokeilla
makujen maailma saattaa yllättääMulla takaraja kahville 20.30.
ja Juhla Mokkaa
Vähän kyllä välillä kyllästyttää että voisi jotain muutakin joskus kokeilla
*poskipunan paikka löysi taas oikean kohtansa*Alkuperäinen kirjoittaja ja sä oot;30202619:Nainen.
pata ruokaan kaneli tankoo?...mulla ei varsinaista takarajaa ole, kun univammanen muutenkin olen :snotty: mutta tietoisesti olen jättänyt illalla kahvin juomisen vähemmälle, kun tahtoo tuota myrkkyä mennä muutenkin päivän aikana liikaakin
Merkillä ei ole nökösen nukaata, ite sitten välillä väsäilen omia makuelämyksiä :$ eli laitan vaikka kardemummaa tai vaniljaa mukaan
on se ite diggaan myös mintusta noh suklaa ku suklaa nih kyl se aina mahaan hulahtaa ellei se oo liian tummaaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30202626:After eight ole miun makuun ollenkaan jos siitä after eightistä oli kyse .
En muuten ole laittanut. Vois varmasti tehdä semmoisen itämaisen säväyksen kyllä, mikä ainakin muhun uppoaisi varmasti mutta meillä nämä muut ovat vielä kovan koulutuksen edessä, että oppisivat ennakkoluulottomiksi maistajiksi. Hiljaksiin - olen jo ihan onnessani kun olen hitaasti mutta varmasti saanut heidän suunsa napsumaan valkosipulin, sinihomejuuston ja kesäkurpitsan suhteen .pata ruokaan kaneli tankoo?
ku puhekieli on mun kirjotus kieli juttelen nih unohdan säännöt t 9mmpalstalla on muuten semmonen sääntö että yhteen ketjuun sais kirjottaa vaan yhdellä nikillä
mua säännöstä poikkeaminen ei haittaa mutta aattelin varalta muistuttaa
se tou tosi hyvää makuu diggaan ja suosittelen. Meillä skidi diggaa valkosipulista ja kesäkurpitsasta. Huh on tää elämä pikkasten kaa välil hullun kemistin hommaaEn muuten ole laittanut. Vois varmasti tehdä semmoisen itämaisen säväyksen kyllä, mikä ainakin muhun uppoaisi varmasti mutta meillä nämä muut ovat vielä kovan koulutuksen edessä, että oppisivat ennakkoluulottomiksi maistajiksi. Hiljaksiin - olen jo ihan onnessani kun olen hitaasti mutta varmasti saanut heidän suunsa napsumaan valkosipulin, sinihomejuuston ja kesäkurpitsan suhteen .