The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Enpä ollu miekään kuullut lakritsateestä, ennen kuin joku vinkkas siitä. Hyvää on, mie en kahvia juo enää seitsemän jälkeen.

Tinkullini, tässäpä kuppi teetä (ojentaa kisukuppia )

Viimeksi muokattu:
dsfvsd
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30202558:
Pauligin Brazil. Ei siis mikään uutuus eikä erikoisuus. Vaan minun mielestäni parasta kahvia mitä ruokakaupasta saa. Mieluiten otan papuina ja jauhan itse kotona.
valmiina pakettina. erikois liikkeestä sitten eri makuja pavuissa afirkasta ja maailman ääristä,.

[QUOTE="Lentää";30202570]on se kuin sielun peili heiluu kesän keli viimosiaan siispä ikkunaan katsomaan ja miettimään on tää elämä ihmeellistä toisinaan mut kun ei olla vanhuksii ni ei oo aika mennä koisimaan vaan voi vaikka maalia ruveta roiskimaan pois ei lähde elämä tuonne tänne silti pysyy paikoillaan peloton eikä valoton joka yössä vaeltaa sinne suuntaa fikkarin ja näyttää alun polun joka on kauneutta suunnitelemttomuutta kuumuutta ei ollenkaan rumuutta vaan pelkkää puhtautta :)[/QUOTE]

No heiii, sähän oot aivan uskomaton virtuoosi :) :heart:!

Vaikuttavaa :).

no perskules
Enpä ollu miekään kuullut lakritsateestä, ennen kuin joku vinkkas siitä. Hyvää on, mie en kahvia juo enää seitsemän jälkeen.

Tinkullini, tässäpä kuppi teetä (ojentaa kisukuppia )
maistettu et nyt on pakko ostaa kaupasta lakritsiteetä en oo koskaan niimpä maistan. Kiitos uudesta jutusta vaikka vähän tv shop mainos olikin :D piru mainokset vieköön grr

"aina"
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30202591:
Joskus tulee erikoisliikkeestä ostettua kanssa kokeiluun eri makuja. Siihen kylkeen sitten muutama käsintehty suklaakohvehti niin nautinto on kerrassaan herkullinen :p.
sillon tällön uusia makui voi löytää helmen. Noh mikäs suklaakonvehti after eight?

Mulla takaraja kahville 20.30.

ja Juhla Mokkaa :)
Vähän kyllä välillä kyllästyttää että voisi jotain muutakin joskus kokeilla :)
...mulla ei varsinaista takarajaa ole, kun univammanen muutenkin olen :snotty: mutta tietoisesti olen jättänyt illalla kahvin juomisen vähemmälle, kun tahtoo tuota myrkkyä mennä muutenkin päivän aikana liikaakin :p

Merkillä ei ole nökösen nukaata, ite sitten välillä väsäilen omia makuelämyksiä :$ :D eli laitan vaikka kardemummaa tai vaniljaa mukaan :p

Ootko laittanu
...mulla ei varsinaista takarajaa ole, kun univammanen muutenkin olen :snotty: mutta tietoisesti olen jättänyt illalla kahvin juomisen vähemmälle, kun tahtoo tuota myrkkyä mennä muutenkin päivän aikana liikaakin :p

Merkillä ei ole nökösen nukaata, ite sitten välillä väsäilen omia makuelämyksiä :$ :D eli laitan vaikka kardemummaa tai vaniljaa mukaan :p
pata ruokaan kaneli tankoo?

kahvikirahvi
Mie ihastuin joku viikko sitteb Kulta mokka-merkkiseen kahviin. Ja kahvi on sekä tapa että nautinto.

Onko 45 kcal/100g paljon vai vähän btw?

Muoks, kulta eikä juhla. Juhlamokka on shaissea ja tulee maha kipeäksi parin mukillisen jälkeen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: kepsis ja Kais
pata ruokaan kaneli tankoo?
En muuten ole laittanut. Vois varmasti tehdä semmoisen itämaisen säväyksen kyllä, mikä ainakin muhun uppoaisi varmasti mutta meillä nämä muut ovat vielä kovan koulutuksen edessä, että oppisivat ennakkoluulottomiksi maistajiksi. Hiljaksiin - olen jo ihan onnessani kun olen hitaasti mutta varmasti saanut heidän suunsa napsumaan valkosipulin, sinihomejuuston ja kesäkurpitsan suhteen :).

Sanotaan
palstalla on muuten semmonen sääntö että yhteen ketjuun sais kirjottaa vaan yhdellä nikillä

mua säännöstä poikkeaminen ei haittaa mutta aattelin varalta muistuttaa
ku puhekieli on mun kirjotus kieli juttelen nih unohdan säännöt t 9mm

aina ollu sama jätkä kyl sen tunnistaa tuolla ulko topikeissakin.

pakko viel tunnustaa et aina ku meen nih klikkaan vaan et joo siihen sääntö kohtaa :)

Kyllä omalla
En muuten ole laittanut. Vois varmasti tehdä semmoisen itämaisen säväyksen kyllä, mikä ainakin muhun uppoaisi varmasti mutta meillä nämä muut ovat vielä kovan koulutuksen edessä, että oppisivat ennakkoluulottomiksi maistajiksi. Hiljaksiin - olen jo ihan onnessani kun olen hitaasti mutta varmasti saanut heidän suunsa napsumaan valkosipulin, sinihomejuuston ja kesäkurpitsan suhteen :).
se tou tosi hyvää makuu diggaan ja suosittelen. Meillä skidi diggaa valkosipulista ja kesäkurpitsasta. Huh on tää elämä pikkasten kaa välil hullun kemistin hommaa :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä