The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ah joo
Myönnän jonkinasteisen kofeiiniriippuvuuden.

nimim. seitsämäs mukillinen menossa.
juot oikeesti ite lopetan tos kolmen aikaan viimestään kahvin juomisen et saa unta. tai siis ei se sillain vaikuta itel on väsy mut ei saa unta.

Mä olin tääl joskus yöllä ja sillonkin te keittelitte kahvia keskellä kuun valoa nih oli se mulle ihme et kuka juo kahvia yöllä.

kahvikirahvi
Mie ostan aika harvoin tarpeetonta tavaraa. Tänään ostin hiusvärin, paidan ja tissiliivit. Sellai urheilumalliset. Viimeks ostoksilla ollessani ostin... toppeja ja kengät.

kahvikirahvi
Oon koukuttunut kofeiiniin niin onnistuneesti ettei se enää vaiuta yöuniin. Jossain vaiheessa klo 17 jälkeen ei uskaltanu ajatellakaan kahvia ilman että valvotti kolmeen asti aamulla.

...mannapuuroa ja mansikkaaaa...juuri oikeenlaista kemiaaaaa...oo-o-ooooooooo...:wave:

Ipanat hiljaisiksi mannapuurolla ja mansikkaraparperikiisselillä :p

Ihana ilta- aurinko :heart:

Töhötys torstai kohta taputeltuna, huh, ja kohti huomista sähläyspäivää :).
Iltaa Kattinen :wave:.

Luulisi ipanoiden hiljenevän noilla iltapalaherkuilla tyytyväisiksi :p.

ladyhan
...mannapuuroa ja mansikkaaaa...juuri oikeenlaista kemiaaaaa...oo-o-ooooooooo...:wave:

Ipanat hiljaisiksi mannapuurolla ja mansikkaraparperikiisselillä :p

Ihana ilta- aurinko :heart:

Töhötys torstai kohta taputeltuna, huh, ja kohti huomista sähläyspäivää :).
eikä himmaa saa lapset nukkumaan iltasadulla kuitit puilla paljailla siinä on hyvä paijjailla kun sä et ruoki lapsii syanidilla vaan rakkaudella siihen on hyvä nukahtaa sit on hyvä miehen viereen sujahtaa bamlaa bommaa sit herkkuja jääkäpista hommaa on se somaa.

"Lentää"
:D - oi että, ihana kerrassaan :heart:

Mites se meni...hyvä ruoka - parempi mieli :)
on se kuin sielun peili heiluu kesän keli viimosiaan siispä ikkunaan katsomaan ja miettimään on tää elämä ihmeellistä toisinaan mut kun ei olla vanhuksii ni ei oo aika mennä koisimaan vaan voi vaikka maalia ruveta roiskimaan pois ei lähde elämä tuonne tänne silti pysyy paikoillaan peloton eikä valoton joka yössä vaeltaa sinne suuntaa fikkarin ja näyttää alun polun joka on kauneutta suunnitelemttomuutta kuumuutta ei ollenkaan rumuutta vaan pelkkää puhtautta :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä