The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Saanko ihan vähän olla ärsyyntynyt koska lasta ei käytetty ulkona sateeseen vedoten (alkoi sataa kun olin jo kotimatkalla), ei oo "kerinny" laittaa lasta päiväunille koska ruokailu venähti (miksi kun ei ole pihallakaan käyty?), ja joku joi mun viimeiset kahvit.
Meidän kakru alkoi nukkuun hienosti yönsä ja aikasin nukkuun ilman järkyttävää nukuttamisrumbaa kun jätti päikyt pois.

kahvikirahvi
Löysin itelleni uuden paidan tänään. Sellanen ihana pitkähihainen t-paita, vihreä-ruskea-valko-oranssi-raidallinen. Tiukat hihat joiden suissa on muutama feikkinappi, ja muuten se oli löysähkö. I love it!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Luin muuten mielenkiintoisen artikkelin aiheesta miksi kukakin ottaa tiettyjä asioita puheeksi tai mistä pohjautuvat kysymykset. Yleensä ihminen kyselee muilta aiheista joka itseä kiinnostaa tai koskettaa muulla tavoin. Toisekseen ihmiset tuppaa kyselemään asioita ja jopa syyttämään toisia asioista joita he itse miettivät paljon tai jota he itse haluaisivat kokeilla. Ihminen tavallaan peilaa omaa sisintään muiden kautta.

Että miten on? Tekeekö sulla useinkin mieli parrua anaaliin? =)
Ketjussakin on monesti ne tietyt asiat puheena :whistle:

Onhan se hiton vaikeaa olla ihmisiksi kun kaipailee toista eikä sulata että se koittaa siirtyä elämässä eteenpäin.
Mä olen sulattanut enkä kaipaile mutta kuitenkin jotenkin koski kun kuulin että ex käveli käsikädessä jonkun naisen kanssa : /
Muutama kyynelkin on tipahtanut..
Ehkä sitten en kuitenkaan ole kokonaan sulattanut. En tiedä.

Torstaita kansalaiset :wave:!

Se olis sitten tissipäivä :rolleyes: :p

Meinaan ihan tosissani syntisenä ja turmelluksessa rämpivänä ihan tyrkkästä välipalaksi nuille pannarit kehiin. Mua ei toiset mammat ja iskäukkoset mielipiteineen kaatele :D

Aikuisten oikeesti, en taas ymmärrä yhtään tämän maailman menoa ollenkaan, mikä vissiin osoittaa sen,että mulla ei ole juurikaan toimintaa korvieni välissä :snotty: :D

Kahvia ryystäilen ja tuskailen, että mitä mahtoikaan olla meny- listalla tälle päivälle....kun en keksi, niin en keksi.
Tein kanssa toissapäivänä pannaria :p
Ja jos päikyssä/koulussa on ollut, niin mielissään lapset ovat siitä olleet :)

kahvikirahvi
Mä olen sulattanut enkä kaipaile mutta kuitenkin jotenkin koski kun kuulin että ex käveli käsikädessä jonkun naisen kanssa : /
Muutama kyynelkin on tipahtanut..
Ehkä sitten en kuitenkaan ole kokonaan sulattanut. En tiedä.
Mua ei oo kyllä liikuttanut ämpärin sutinat vaikka niistä oonkin jotain kuullut. Hyvä että se jatkaa elämäänsä, ehkä se lopettaa mulle kiukuttelun sitten kun löytää jonkun kivan tytön rinnalleen.
Paitsi yks tapaus liikutti kun kuulin että arvon herra oli ottanut puolikkaan mukaan kyläilemään tuoreen fuckbuddynsa luokse. Ihan rauhassa hässiköön ketä huvittaa, mutta en mitenkään lämmöllä suhtaudu siihen että mun lastani viedään jonkun sängynlämmittäjän luokse josta ei ole edes tyttöystävää tulossa. Ei nyt kukaan täysjärkinen ihminen esittele pikkulapsia hoidoilleen?? Vai oonko mä taas natsi? Tosin ihan sama vaikka olisinkin, en pidä ajatuksesta.

Mua ei oo kyllä liikuttanut ämpärin sutinat vaikka niistä oonkin jotain kuullut. Hyvä että se jatkaa elämäänsä, ehkä se lopettaa mulle kiukuttelun sitten kun löytää jonkun kivan tytön rinnalleen.
Paitsi yks tapaus liikutti kun kuulin että arvon herra oli ottanut puolikkaan mukaan kyläilemään tuoreen fuckbuddynsa luokse. Ihan rauhassa hässiköön ketä huvittaa, mutta en mitenkään lämmöllä suhtaudu siihen että mun lastani viedään jonkun sängynlämmittäjän luokse josta ei ole edes tyttöystävää tulossa. Ei nyt kukaan täysjärkinen ihminen esittele pikkulapsia hoidoilleen?? Vai oonko mä taas natsi? Tosin ihan sama vaikka olisinkin, en pidä ajatuksesta.
Enpä mäkään tiedä miksi "koski".
Kuitenkin olen ihan mielissäni että on jonkun löytänyt :)

En kyllä itsekään tykkäisi tuollaisesta että esitellään/näytetään lapselle "kuka tahansa".

Famipala, löytyikö kirpparilta mittään kivaa ? :)
Kahvikirahvi, mukavaa kun kaveri tulee käymään, mukavat löydöt on aina plussaa. :)

Mitäs mulle, flunsaa parantelen kotona. Ensiviikolla siiryn takaisin kolmeen päivään neljän sijasta kuntouttavassa työtoiminnassa. Ei meinaa täysin parantua tuo olkapää, kipu on laimentunut, mut ei kokonaan kivuton. :)

Äryttävää kun ei ole pariin päivään päässy ulos kämpästä, tekisi mieli kirjastoon ja lenkille, mutta ehkä sit huomenna, jos kunto antaa periksi.

Famipala, löytyikö kirpparilta mittään kivaa ? :)
Kahvikirahvi, mukavaa kun kaveri tulee käymään, mukavat löydöt on aina plussaa. :)

Mitäs mulle, flunsaa parantelen kotona. Ensiviikolla siiryn takaisin kolmeen päivään neljän sijasta kuntouttavassa työtoiminnassa. Ei meinaa täysin parantua tuo olkapää, kipu on laimentunut, mut ei kokonaan kivuton. :)

Äryttävää kun ei ole pariin päivään päässy ulos kämpästä, tekisi mieli kirjastoon ja lenkille, mutta ehkä sit huomenna, jos kunto antaa periksi.
:hug:

Tällä kertaa ei löytynyt oikein mitään. Ainakaan itselle.
Lapsille jotain vaatetta :)

Heippadei ketjuun ja mukavaa torstaita. :wave:
Mitäs teille kuuluu tänään ?
:wave: Hei kans multakin ketjuun.

Töistä kotiin hilauduin, tänään pitäis jatkaa autokatoksen maalailua tai viedä paatti huoltoon. Mieli tekis kyllä lyödä sohvalle selälleen...

Tuo iltiksen lehtijuttu Huh! Nämä pomot hemmottelevat työntekijöitään hintalappuun katsomatta | Työelämä | Iltalehti.fi
sai mut miettimään et onhan noi kivoja juttuja, mut enemmän arvostan sitä hyvää porukkaa työkavereina, onneks semmoset on kohdalle osunut.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä