The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nuorten timmien tyttöjen salilla käynti tulisi joko kieltää lailla tai rajoittaa tiettyyn tuntiin vuorokaudessa jolloin muut ei pääse salille. Sellaiset nuoret tytöt on vaaraksi ei niin timmeille himpun jo ikääntyneille naisille.. Katsokaas kun sellainen vähän tuhtimpi menee pitkän tauon jälkeen salille hyvällä tsempillä ja kun hiki virtaa jo lämmittelyssä alkaa kevyesti harmittaa kun timmi mimmi painaa sata lasissa eikä puuteri edes kärsi.. Siinä käy äkkiä niin että se paremmassa lihassa ( lue läskissä) oleva tyyli lyyli ajattelee et ole paremman näköinen, mut perkele mä oon vahvempi ja roiskii sellaisilla painoilla ettei pääse kävelen ulos salilta...

No, se siitä. Tarina ei välttämättä ole tosi tai kerro minusta.

*mussuttaa buranaa ja valelee itseään gylmägeelillä*

Se ois muuten iltavuoroon lähtö "taas vaihteeksi" :wave:

kahvikirahvi
Voi luoja tätä aikuisen miehen kommunukaatiotaitoa. Ihan ok sanoa että tankkaatkovähän autoa, voitko tankata, tms. Mutta "pistä vähän ainetta tankkiin ettei mee ihan hyväntekeväisyydeks." Huoh.

Saitko parrua anaaliin?
Luin muuten mielenkiintoisen artikkelin aiheesta miksi kukakin ottaa tiettyjä asioita puheeksi tai mistä pohjautuvat kysymykset. Yleensä ihminen kyselee muilta aiheista joka itseä kiinnostaa tai koskettaa muulla tavoin. Toisekseen ihmiset tuppaa kyselemään asioita ja jopa syyttämään toisia asioista joita he itse miettivät paljon tai jota he itse haluaisivat kokeilla. Ihminen tavallaan peilaa omaa sisintään muiden kautta.

Että miten on? Tekeekö sulla useinkin mieli parrua anaaliin? =)

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30201588:
No mutta parempi tosiaan parannella kotona rauhassa, ettei tuu sitte mitää ilkeitä jälkitauteja..
ois ollu kyllä töissä yks palaveri mutta onneks se mun vieras on niin tuttu kaveri että sille pysty suoraan sanomaan että on lapsonen sairaana ja että katottasko uus paltsuaika allakoista

kahvikirahvi
Saanko ihan vähän olla ärsyyntynyt koska lasta ei käytetty ulkona sateeseen vedoten (alkoi sataa kun olin jo kotimatkalla), ei oo "kerinny" laittaa lasta päiväunille koska ruokailu venähti (miksi kun ei ole pihallakaan käyty?), ja joku joi mun viimeiset kahvit.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä