The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Onko ketju muuttumassa isoksi puoleksi kun karvat ja muumimukit on eksyny tänne? Aletaanko seuraavaks tehtailemaan lastensuojeluilmoituksia?

Hienosti onnistuu aamukahvib keitto ko unohtaa pistää kahvinporoja... ja suodatinpussin.. veden sentään muistin.

no katoppakö

eräs rouvashenkilö väittää että hänen ukkonsa naamakarvat raapii rouvan herkän ja heleän ihon rikki

eli ukolle jää kaksi vaihtoehtoa: naama sileäksi tai sitte ei tartte pusutella eikä juuri paljoa muutakaan
Sama se on täälläkin. Mutta tässä on nyt yli kk ollut naama sängellä, että rouva saa itsekkin vähän miettiä välillä vaatimuksiaan ;)

kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30200984:
No näin juuri. :) Mun mielestä se on melkosen kova se paine, joka varsinkin nuoriin naisiin tässä asiassa kohdistuu, kun kaikki pitäs olla tietystä muotista (välillä tuntuu olevankin.)
Mun mielestä siistitty ja/tai osittain ajeltu on ihan jees, mutta en oo kyllä muistaakseni koskaan häiriintynyt kenenkään karvoista.

Ja mie kyllä tykkään parransängistä.

• Tykkää
Reactions: krut ja kepsis
Mun mielestä siistitty ja/tai osittain ajeltu on ihan jees, mutta en oo kyllä muistaakseni koskaan häiriintynyt kenenkään karvoista.

Ja mie kyllä tykkään parransängistä.
Joo ei oo kanssa noi karvat kauheesti häirinny. Miehillä kyllä alkaa olemaan vallitseva trendi tuo siistitty/kokonaan ajeltu malli, mun otannalla, tietysti jos on just muuttunu nii sitte en tiiä :D

Parta sopii joillekin, ei kaikille. :)

kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30201061:
Joo ei oo kanssa noi karvat kauheesti häirinny. Miehillä kyllä alkaa olemaan vallitseva trendi tuo siistitty/kokonaan ajeltu malli, mun otannalla, tietysti jos on just muuttunu nii sitte en tiiä :D

Parta sopii joillekin, ei kaikille. :)
No parroista en tykkää erityisemmin, mut sänki :p

apua! :LOL:

Mikä lauseessa: En etsi seuraa, mahtaa olla vaikeeta ymmärtää? :D Eräällä foorumilla kirjottelen myös ja sain tällasta viestiä..

täällä komeaksi kehuttu, tumma konstukundi 38 vee, pääkaupunkiseudulta, joka kaipailisi viileneviin syysiltoihin kuumaa, luotettavaa seikkailuseuraa. En ole täällä hetkellä etsimässä mitään vakavampaa suhdetta edellinen pitkä päättyi jokin aikaa sitten, kunhan löytyisi joku jonka kanssa voisi viettää aikaa välillä makuuhuoneen puolella ja välillä ehkä muuten seurustellen. Olen itse sinkku, joka varmasti kiinnostaa myös, joten ei ole luvassa vihaisia jälkipuheluita ;) Luonteeltani olen sosiaalinen, ulospäin suuntautunut, huumorintajuinen kundi,urheilullinen ja seikkailuhaluinen luonne ja mies, jota uskaltaa näyttää kavereillekin ;). Konstaapelin aseeseen myös tulisit varmasti olemaan tyytyväinen, on normaalia kookkaampaa kokoa ja erittäin toimiva ja kestävä! Kropasta olen aina pitänyt huolta koko ikäisen treenaamisen kautta, joten eiköhän kokonaisuus ole enemmän kuin tyydyttävä :) Seksistä noin muuten voisin kertoa, että pidän sellaisesta aktiivisesta, monipuolisesta ja kiihkeästä pitkäkestoisesta seksistä ;) Terveys on mulle aina ollut myös erittäin tärkeää, joten tauteja ei löydy!! Pituutta on 180 cm ja painoa erittäin sopusuhtaisesti. Kuvaa saat klubista auki ja numeroa saat pyytämällä ja jos kiinnostuit, voin kertoa lisää mielihaluistani jatkossa... Et takuulla pety ;)!

:LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30201087:

Mikä lauseessa: En etsi seuraa, mahtaa olla vaikeeta ymmärtää? :D Eräällä foorumilla kirjottelen myös ja sain tällasta viestiä..

täällä komeaksi kehuttu, tumma konstukundi 38 vee, pääkaupunkiseudulta, joka kaipailisi viileneviin syysiltoihin kuumaa, luotettavaa seikkailuseuraa. En ole täällä hetkellä etsimässä mitään vakavampaa suhdetta edellinen pitkä päättyi jokin aikaa sitten, kunhan löytyisi joku jonka kanssa voisi viettää aikaa välillä makuuhuoneen puolella ja välillä ehkä muuten seurustellen. Olen itse sinkku, joka varmasti kiinnostaa myös, joten ei ole luvassa vihaisia jälkipuheluita ;) Luonteeltani olen sosiaalinen, ulospäin suuntautunut, huumorintajuinen kundi,urheilullinen ja seikkailuhaluinen luonne ja mies, jota uskaltaa näyttää kavereillekin ;). Konstaapelin aseeseen myös tulisit varmasti olemaan tyytyväinen, on normaalia kookkaampaa kokoa ja erittäin toimiva ja kestävä! Kropasta olen aina pitänyt huolta koko ikäisen treenaamisen kautta, joten eiköhän kokonaisuus ole enemmän kuin tyydyttävä :) Seksistä noin muuten voisin kertoa, että pidän sellaisesta aktiivisesta, monipuolisesta ja kiihkeästä pitkäkestoisesta seksistä ;) Terveys on mulle aina ollut myös erittäin tärkeää, joten tauteja ei löydy!! Pituutta on 180 cm ja painoa erittäin sopusuhtaisesti. Kuvaa saat klubista auki ja numeroa saat pyytämällä ja jos kiinnostuit, voin kertoa lisää mielihaluistani jatkossa... Et takuulla pety ;)!

Se on kato mitä laajempi verkko mitä viskoo mereen, sitä todennäköisemmin saa kiinni jotain.

• Tykkää
Reactions: krut
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30201087:

Noi on parhaita! Missähän mulla oli joskus kuvaton profiili, siellä luki että en oo ettimässä seurustelusuhteita enkä sängynlämmittäjää, vaan ihan kahviseuraa tai vastaavaa. Mitähän 40-50-v äijät alko ehdottelemaan seksiä maksua vastaan, ja kaikkee hiihtäjää tuli kyllä vastaan. Oli pakko lisätä profiiliin että keski-ikäiset ja pervopenat voi lähettää vonkausviestinsä jättämättä, niin sit heti tuli pentti_46 tarjoutumaan mulle sugar daddyksi siksi aikaa kun odottelen "mr oikeaa" :LOL:

Ja siellä gaysivulla pyörii ihan hulluna niitä vahempia "kokeilunhaluisia" ruottalaisiaäijiä mitkä pistää viestiä :D Päivää vaan.

Torstaita kansalaiset :wave:!

Se olis sitten tissipäivä :rolleyes: :p

Meinaan ihan tosissani syntisenä ja turmelluksessa rämpivänä ihan tyrkkästä välipalaksi nuille pannarit kehiin. Mua ei toiset mammat ja iskäukkoset mielipiteineen kaatele :D

Aikuisten oikeesti, en taas ymmärrä yhtään tämän maailman menoa ollenkaan, mikä vissiin osoittaa sen,että mulla ei ole juurikaan toimintaa korvieni välissä :snotty: :D

Kahvia ryystäilen ja tuskailen, että mitä mahtoikaan olla meny- listalla tälle päivälle....kun en keksi, niin en keksi.

• Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Pentti lähetti jopa kolme viestiä ennen kuin suvaitsin vastata. Kysyin että onko arvon herran sisälukutaidossa jotain vikaa vai oliko mun profiiliteksti jotenkin epäselvästi muotoiltu. Sitteko kävin kurkkaamassa onko se vastannu jotain niin "olet käyttäjän mustalla listalla" :LOL: Huippua.

Noi on parhaita! Missähän mulla oli joskus kuvaton profiili, siellä luki että en oo ettimässä seurustelusuhteita enkä sängynlämmittäjää, vaan ihan kahviseuraa tai vastaavaa. Mitähän 40-50-v äijät alko ehdottelemaan seksiä maksua vastaan, ja kaikkee hiihtäjää tuli kyllä vastaan. Oli pakko lisätä profiiliin että keski-ikäiset ja pervopenat voi lähettää vonkausviestinsä jättämättä, niin sit heti tuli pentti_46 tarjoutumaan mulle sugar daddyksi siksi aikaa kun odottelen "mr oikeaa" :LOL:

Ja siellä gaysivulla pyörii ihan hulluna niitä vahempia "kokeilunhaluisia" ruottalaisiaäijiä mitkä pistää viestiä :D Päivää vaan.
Joo ja sitte tulee jotain ihme kyrvän kuvia sun muita.. Ei mua kiinnosta kenenkään kyrvän kuvat..

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä