ei lasketa, kyllä pitää posauttaa puteli joka on korkitettu samppanjan laaksossaLasketaanko kuplavesi? :xmas:
ei lasketa, kyllä pitää posauttaa puteli joka on korkitettu samppanjan laaksossaLasketaanko kuplavesi? :xmas:
Ei mulla sellasta oo. On vaan kuplavettä ja tavallista vettä. Kuplavesi on ees vähän juhlallisempaa.ei lasketa, kyllä pitää posauttaa puteli joka on korkitettu samppanjan laaksossa
Mä oon jo niin tottunu elämässäni tuollasiin kommentteihin. Kaipa mä oon taas huomaamattani pissiny jonkun muroihin.Tuo oli aika rumasti sanottu
sori ummelo, panin vaan kiireesti jotain että saadaan 6000 puhkiMä oon jo niin tottunu elämässäni tuollasiin kommentteihin. Kaipa mä oon taas huomaamattani pissiny jonkun muroihin.
Hyvät yöt :kiss:nonni, 4min päästä yöpuulle
Mutta mehän ei tiedetä kumpi pää on karvaisempi :xmas:Nyt taitaa taas pitsikin asettaa karvasemman pään tyynylle. Pääsen aamulla kouluttamaan darrasia myyntimiesmynttisiä
Niinhän se menee, illalla juodaan hilpeänä kaljaa, aamulla maataan kalpeana hiljaaNyt taitaa taas pitsikin asettaa karvasemman pään tyynylle. Pääsen aamulla kouluttamaan darrasia myyntimiesmynttisiä
I have no idea what you're talking about.Niinhän se menee, illalla juodaan hilpeänä kaljaa, aamulla maataan kalpeana hiljaa
Hyvä jos ei ole tuollaista sattunut :xmas:I have no idea what you're talking about.
Saa, mut sit ne pitää pestä uudestaan.Saako syödä vaikka ln hampaat pesty. Kauhee nälkä.
Siis itseäsi?Ylistän polvillani korkeinta voimaa, löysin pakkasesta piparkakkutaikinaa!
Itseäni olen kiittänyt ja kiitosta on riittänyt.Siis itseäsi?