The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä olen elänyt 44 vuotta ja pitänyt kaikkea muumikamaa hassuina lastentarvikkeina. Vasta tältä palstalta olen oppinut, että ne on keräilyharvinaisuuksia joita pitää haalia keinoja kaihtamatta ja sit myydä hirveellä voitolla huutiksessa.

Tässä talossa ei oo yhtään muumiastiaa eikä mulla ole edes tunnareita huutikseen joten mokasin senkin.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Kehittävän vanhemmuuskeskustelun lopputulema: "kun en mää voi enää tän enempää panostaa, mitä mää muka voisin tehdä vielä paremmin."


Juu, et mitään. Et yhtikäs mitään, jatka samaan malliin vaan.
 
Tytöllä on Niiskuneiti muki jota ei enää valmisteta. Ehdotin et voitas myydä se, johon tää et no, ihan sama. Muumin kerääjillä ei oo muutenkaan kaikki muumit kotona ni ehkä tuosta joku hullu maksaa... :LOL:
 
kahvikirahvi
Mä olen elänyt 44 vuotta ja pitänyt kaikkea muumikamaa hassuina lastentarvikkeina. Vasta tältä palstalta olen oppinut, että ne on keräilyharvinaisuuksia joita pitää haalia keinoja kaihtamatta ja sit myydä hirveellä voitolla huutiksessa.

Tässä talossa ei oo yhtään muumiastiaa eikä mulla ole edes tunnareita huutikseen joten mokasin senkin.
Mulla on neljä muumimukia ja yks lautanen. Kaikki on saatu lahjaksi, tosin kahdesta luultavasti hankkiudun eroon jossain vaiheessa koska niillä ei oo samanlaista tunnearvo kuin muilla.

Mutta rrrrakastan muumeja! Lempiystävälläni on traditio antaa mulle synttärilahjaksi jotain muumiaiheista. Viimevuonna sain muumiteetä ja -keksejä, änä vuonna niikuneitikortin, ja sit jotain muumikääreisiin pakattuja namusia :heart:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä